2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
سریال جیران : آیا سیاوش و سارای گرجی با هم ازدواج می کنند

سریال جیران : آیا سیاوش و سارای گرجی با هم ازدواج می کنند

آیا سیاوش و سارای گرجی با هم ازدواج می کنند

جامعه پویا -سیاوش در سریال جیران بالاخره توانست از عشق جیران دست بکشد. او وقتی توانست آتش عشق جیران را در دلش خاموش کند و این اتفاق زمانی رخ داد که جیران دیگر همان خدیجه تجریشی نبود و زنی موذی و حیله گر از تبار حرمسرای ناصرالدین شاه شده بود. 
سیاوش (امیرحسین فتحی) برای زیاده خواهی و فتنه ای که جیران آن را چیده بود به سارای گرجی حمله کرده گرد آویز ماه را که به گردن سارای گرجی بود به سرقت می برد تا آن را به جیران برساند و فرزند جیران ولیعهد شود اما او در میانه راه پشیمان می شود و به یاد گذشته خودش می افتد. 
سیاوش از اینکه با جیران همدستی می کند بسیار پشیمان می شود اما گردن اویز ماه را به او نمی دهد و پیام می رساند که حاضر به همکاری با او نیست. 


آیا عشق جدید در میان است 


چرا سیاوش گردنبند را به جیران نمی رساند؟ انگیزه او را می توان در سکانسی دید که او در حال سرقت از سارای گرجی است وقتی سیاوش نگاهش به نگاه سارای گرجی گره می خورد و او را می بیند از اینکه چنین کاری کرده پشیمان می شود و شعله های عشقی در درون او شعله ور می شود اما این عشق یک طرفه نیست سارای گرجی در نامه ای به سیاوش از او درخواست کمک می کند و می گوید که می دانسته سارق گردنبند اوست و درخواست کمک دارد تا به خلوت شاه نرود. این درخواست البته انگیزه مهمی برای سیاوش می شود چرا که او به دلیل اینکه ناصرالدین شاه عشقش را ربوده ناراحت است و بعدها که متوجه می شود جیران شیفه قدرت ناصرالدین شاه شده از جیران هم دل می برد و متوجه می شود که هیچ راه مشترکی با جیران ندارد و جیران در حال سوء استفاده از اوست اما راه مشترک با سارای گرجی که نمی خواهد به خلوت شاه برود دارد. او سارای گرجی را دختر جسوری می یابد که به هر دری می زند تا به خلوت شاه نرود برعکس جیران. 


فرار این دو با هم می تواند انگیزه بسیار مهمی برای یک عشق آتشین باشد. 
سارا که از مهد اولیا هم کینه به دل دارد منبع اطلاعاتی مهمی برای سیاوش است و همین نزدیکی سیاوش و سارا است که می تواند علیه ایل قاجار و سلطنت ناصرالدین شاه قیام کند. 


حالا که سارای گرجی و سیاوش عاشق هم شده اند و انگیزه های زیادی برای نابودی شاه دارند باید دید آیا عشق آنها به ازدواج ختم می شود؟ 
به نظر نمی رسد این عشق سرانجامی داشته باشد چرا که ازدواج این دو می تواند منجر به مرگ هردو خواهد شد. اما آیا سلمان اجازه می دهد سیاوش که سرنوشتی مشابه سلمان دارد کشته شود؟ به نظر می رسد نقشه سیاوش برای فراری دادن سارای گرجی هیچ وقت لو نرود و در این میان سلمان نقش مهمی را بازی خواهد کرد. اگر سلمان آینده سیاوش باشد که به نظر می رسد اینطور است باید منتظر بود و دید آیا سارای گرجی با کمک سیاوش به جای جیران ملکه ایران می شود؟ او طلسم ماه را هم دارد و سرنوشت ایران را از این پس سیاوش تعیین خواهد کرد. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.