2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
اولین فیلم مازیار (شهره) لرستانی بعد از تغییر جنسیت

اولین فیلم مازیار (شهره) لرستانی بعد از تغییر جنسیت

اولین فیلم مازیار یا شهره لرستانی بعد از تغییر جنسیت به او پیشنهاد شد

جامعه پویا -مازیار (شهره )لرستانی که به تازگی اعلام کرده جنسیت خودش راتغییر داده و هنوز روند درمانش را ادامه می دهد در فضای مجازی اعلام کرد که به او پیشنهاد شده با جنسیت جدیدش فیلمی بازی کند. 


مازیار لرستانی نوشت از اینکه اولین فیلم با جنسیت جدیدش به او پیشنهاد شده خوشحال است و از اینکه جامعه هنری و کارگردانها او را پذیرفته اند خوشحال است و این را یک گام مثبت می داند. البته او اعلام نکرد که پیشنهاد را قبول کرده یا خیر.


آنطور که از اطلاعات منتشر شده مشخص است مازیار یا همان شهره لرستانی یک ترنس بوده و قبل از اینکه عمل جراحی انجام دهد مسئولان وزارت ارشاد را در جریان گذشته است. او نوشته است که عمل جراحی تغییر جنسیت برای او کاملا قانونی و شرعی انجام گرفته و حالا باید چندین عمل دیگر هم انجام دهد تا کاملا به مرد تبدیل شود. 


مازیار لرستانی یا شهره لرستانی با فیلم های جدی و طنز زیادی در یادها مانده است. او دو سال قبل نیز به دلیل اضافه وزن شدیدی که داشت عمل اسلیو معده انجام داد و با کم کردن 40 کیلو وزن حالا عمل تغییر جنسیت کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.