2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بیوگرافی کامل رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت

بیوگرافی کامل رضا اکبرپور بازیگر نقش اسماعیل در سریال گیلدخت

رضا اکبرپور در سریال گیلدخت نقش اسماعیل را بازی کرده است بیوگرافی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سریال تاریخی گیلدخت با بازی رضا اکبرپور در نقش اسماعیل رنگ و بوی خوبی گرفته است. 
رضا اکبرپور بازیگر جوانی است که پیش از این در سریال حوالی پاییز بازی کرده بود. 

رضا اکبرپور


زندگی خصوصی رضا اکبرپور


رضا اکبرپور متولد سال 65 است او در رشته علوم سیاسی تحصیل کرده و بازیگری را در کلاس های خصوصی آموخته است. او سه خواهر و یک بردار دارد. در سال 1379 وقتی 14 ساله بود وارد کلاس های بازیگری کانون حر شد و زیر نظر علی سلیمانی دوره های بازیگری را گذراند و یکسال بعد روی صحنه تئاتر رفت.
رضا اکبرپور به ورزش و مطالعه علاقه زیادی دارد و علت موفقیت خودش را هم پیگیری این دو می داند. او نویسندگی هم می کند.او صاحب یک فرزند است و زندگی متاهلی را خیلی زود شروع کرد.  

رضا اکبرپور در سریال گیلدخت


زندگی کاری رضا اکبرپور


اقای بازیگر اولین بار بعنوان نقش اصلی در سریال حوالی پاییز در سال 97 وارد قاب تلویزیون شد، در سال 1390 بعد از بازگشت به عرصه بازیگری ابتدا در یک تئاتر بازی کرد و سپس در تله فیلم زمانی برای ایستادن بازی کرد که در جشنواره جام جم سال 1392 به عنوان سه فیلم برگزیده انتخاب شد
آقای اکبرپور بعنوان نویسنده نیز در فیلم کوچ با علی سرآهنگ همکاری داشت گرچه این فیلم مدتها توقیف بود اما بعدا وارد شبکه نمایش خانگی شد
در سال 96 از طریق دوستی به حسین نمازی کارگردان معرفی شد و در نهایت در سال 96 در فیلم سینمایی آپاندیس ایفای نقش کرد، این فیلم چند جایزه معتبر بین الملی کسب کرد.

رضا اکبرپور در حوالی پاییز


اسماعیل در سریال گیلدخت


رضا اکبرپور در سریال گیلدخت نقش اسماعیل را بازی می کند. او جوان دلیری است که در کنار مبارزه زندگی عاشقانه ای را دنبال می کند میترا رفیع بازیگر نقش گلناز نقش مقابل او را بازی می کند. 

 

دیدگاه‌ها
محیا پورعلیخانی 1401/11/09
بازیش عالیه صحنه های زخمی بودنش توی سریال خیلی عالی و فوق العاده بود انقدر طبیعی بود که انگار واقعنی تیر خورده مادر من تو خونه باهاش درد میکشید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.