2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
سریال گیل دخت: آیا اسماعیل در سریال گیلدخت می میرد؟

سریال گیل دخت: آیا اسماعیل در سریال گیلدخت می میرد؟

آیا اسماعیل در سریال گیلدخت می میرد؟ اینجا را بخوانید

جامعه پویا -سریال تاریخی و عاشقانه گیل دخت ماجرای دلدادگی دو جوان یکی فقیر و معمولی به نام اسماعیل و دیگری ثروتمند و نازپرورده به نام گلنار است. 


بستر زمانی این سریال در زمان قاجار و مظفرالدین شاه می گذرد. آصف میرزا برادرزاده خودخواه و پرعقده مظفرالدین شاه که برای قدرت طلبی به خانه تقی خان پدر گلنار آمده است فرمان قتل اسماعیل ( رضا اکبرپور )  را که از سالها قبل از او کینه دارد صادر می کند او نمی داند اسماعیل و گلنار دلداده هستند .
حالا اسماعیل تیرخورده و تیر نیز به قسمت قلبش برخورد کرده است. اسماعیل شجاع و تیرانداز که به میرشکار شهرت دارد زخمی شده و گم می شود سواران آصف میرزا مدعی هستند او را کشته اند اما جسدی از اسماعیل نیست. گلنار ( میترا رفیع )  نیز فعلا خبری از اسماعیل ندارد. اما سوال اینجاست که آیا اسماعیل مرده است ؟ 

سریال گیلدخت

بیشتر بخوانید : سریال گیل دخت : آیا اسماعیل و گلنار با هم ازدواج می کنند

در طول سریال مدام روی این مساله که اسماعیل در تیراندازی حریف ندارد تاکید شده است. او جوان قوی و پرزور و قدرتی است که شخصیت اول مرد در این سریال را بازی می کند. پس مرگ قهرمان آن هم در قسمت های ابتدایی سریال تقریبا غیرممکن است. اما نکته اینجاست که احتمالا از این به بعد باید منتظر کش واکش اسماعیل و آصف میرزا که حالا متوجه نقطه ضعف و پاشنه آشیل اسماعیل یعنی گلنار شده است باشیم. 
فرضیه اول که در این سریال مطرح است این است که هرچند در این قسمت از سریال اسماعیل زنده می ماند اما در نهایت به دام آصف میرزا می افتد و آصف میرزا جان اسماعیل را با گلنار معامله می کند. گلنار را به عقد خود در می اورد.


اما فرضیه های دیگری نیز وجود دارد ، احتمال اینکه گلنار دختر مغرور و پرشور خان که تندی زبان را هم چاشنی شخصیتش کرده است خود را قربانی عشق کند و اینبار اسماعیل باشد که میرشکار بماند و خود را قربانی گلنار کند تا او را از دام آصف میرزا برهاند وجود دارد. 
کشاکش عشق میرشکار و گلنار قطعا با نرسیدن گره می خورد تا داستان ثابت کند نرسیدن و سوگ نرسیدن تاوانی است که برای عشق و دوست داشتن باید پرداخت اما در این میان باید دید میرشکار عاشق تر است یا گلنار؟

 

دیدگاه‌ها
شیلارضایی هستم ازبوشهر 1402/03/06
من خیلی سعی وتلاش میکنم ک فیلموجلوجلوببینم ولی هیچ جا هیچ سایت و...پیدانکردم واقعاخیلی ناراحتم تااخرهفته بسختی منتظرمیشم تافیلم پخش شودامیدوارم همه چی خوب پیش برده باشین ک ناراحت نشیم..
ناشناس 1402/03/06
سلام ممنون ازفیلیم تاریخی ک ساختین وهمچنین ازشماودست اندرکاران این فیلم عالی وبینظیرماخانوادگی عاشق این فیلم وقصه ش شدیم هرهفته توخونمون هیاهویی داریم وخیلی مشتاقانه منتظراخرهفته می‌شویم واتشالله ک نزنیدتوذوقمون واخرفیلموخوب تموم کنید.این دوعاشق بهم دگ برسونیدفیلم هندی نشه
شاه دخت گرمسیری 1402/02/19
اسمائیل تواین قسمت چطوری ازدست زهرمار فرار میکنه
امیرحسین 1402/02/16
چرا سریال گیلدخت را هر شب نمیزارین
ناشناس 1402/01/31
سریال گیل دخت خیلی عالیه ولی یه چیز چرا هرشب بخش نمیکنید
زهرا 1402/01/25
لطفا هرشب پخش کنید والا دل تو دلمون نیست اخر داستان گلنار به میرشکار برسه وبخوشی تموم بشه
ناشناس 1401/12/06
آخرش خوب تموم نمیشه
دخی 1401/12/06
احترام السادات مادر گلنار و همسر تقی خان فوت کرد🖤😒
دخی 1401/12/06
لطفا سریال گیلدخت رو هرشب پخش کنید و یه چیز دیگه اینکه کاش اسماعیل و گلنار فدای هم نشن و باهم ازدواج کنن و تقی خان هم به قدرت برگرده
فاطمه 1401/11/22
سلام لطفا سریال گیل دخت رو هرشب پخش کنید واقعا حیفه هرشب نبینیمش..انشالله دست اندر کاران صدا وسیما پیگیر باشن.تشکر ازشما.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.