2024/04/29
۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
طرز تهیه کباب مرغ تابه ای رستورانی مجلسی و خیلی خوشمزه

طرز تهیه کباب مرغ تابه ای رستورانی مجلسی و خیلی خوشمزه

طرز تهیه کباب مرغ خیلی خوشمزه و مجلسی را اینجا بخوانید

جامعه پویا -کباب تابه ای مرغ به دلیل اینکه چربی کمی دارد یکی از کباب های محبوب است که می توانید آن را در خانه تهیه و سرو کنید.

 
مواد لازم برای تهیه کباب مرغ

سینه و مغز ران مرغ    ۱ کیلوگرم
پیاز    ۲ عدد متوسط
فلفل دلمه ای سبز و قرمز    هر کدام ۱ عدد
سیر    ۲ حبه
پودر گوجه خشک    ۱ قاشق چایخوری
گوجه فرنگی    ۴ عدد
نمک و فلفل سیاه    به مقدار کافی
زنجبیل و پاپریکا    به مقدار کافی
زردچوبه و روغن مایع    به مقدار کافی

کباب تابه ای مرغ
طرز تهیه کباب مرغ


ابتدا سینه و ران مرغ را چرخ کنید. بهتر است دوبار پشت هم چرخ کنید تا گوشت به خوبی قوام بیایید. سپس پیاز را رنده کرده و آب آن را بگیرید. سپس دو حبه سیر را هم رنده کنید و حالا پیاز و سیر را روی گوشت بریزید. پودر گوجه ، زنجبیل و پاپریکا و سایر ادویه ها را به مواد اضافه کنید. حسابی ورز بدهید. حالا فلفل دلمه را خیلی ریز خرد کنید. به مواد اضافه کنید و حسابی ورز بدهید. حالا روی مواد سلیفون بکشید و به مدت یک ساعت در یخچال استراحت بدهید. 


بعد از یک ساعت تابه را روی اجاق قرار دهید. روغن کمی داخل آن بریزید به حدی که تابه خشک نباشد. سپس وقتی که تابه گرم شد مواد را داخل تابه پهن کنید. به مدت 5 دقیقه صبر کنید تا مواد در تابه خودش را بگیرد سپس با یک جدا کننده که به آن مسلط هستید مواد را برش بزنید. به همان ترکیبی که دوست دارید. وقتی یک طرف مواد به خوبی سرخ شد حالا تکه ها را برگردانید و طرف دیگر را کباب کنید. 
وقتی کباب خوب سرخ شد گوجه ها را هم سرخ کنید و در کنار کباب سرو کرده و نوش جان کنید. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.