2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

بیوگرافی کامل الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط

الناز ملک بازیگر نقش آیسان در سریال سقوط است بیوگرافی او را بخوانید

جامعه پویا -الناز ملک بازیگری است که بازیگری را با سریال سقوط آغاز کرده است. 
الناز ملک نقش اصلی زن را در این سریال بازی می کند. الناز ملک در سال 77 متولد شده است. 

الناز ملک
زندگی خصوصی الناز ملک


الناز ملک یا الناز ملک پور در سال 77 به دنیا آمد. از زندگی شخصی او اطلاعات زیادی در دست نیست. او بازیگری را با تئاتر شروع کرد و تئاترهای بزرگی چون مکبس را بازی کرده است. 
الناز ملک سکانس های کوتاهی هم در سریال آنتن بازی کرده است اما بازی اصلی او در سریال سقوط است که نقش اول زن را بازی می کند. 
الناز ملک مجرد است و ازدواج نکرده است. او اطلاعاتی از خانواده اش منتشر نکرده است. الناز ملک یکی از بازیگران قد بلند سینمای ایران است و با یک متر و 74 سانتی متر قد و 70 کیلو وزن یکی از بهترین استایل ها را دارد. 

آیسان در سریال سقوط

الناز ملک در نقش آیسان در سریال سقوط


الناز ملک در سریال سقوط نقش آیسان را بازی کرده است. او نقش دختر جوانی را بازی می کند که گرفتار داعش شده و نیروهای امنتی ایران برای نجات او اقدام می کنند. 
الناز ملک در اینستاگرامش درباره سریال سقوط نوشته است : کوه با نخستین سنگ ها آغاز می شود و انسان با نخستین درد! در من زندان ستمگری بود که به آواز زنجیرش خو نمیکرد من با نخستین نگاه تو آغاز شدم. 
سریال سقوط مینی سریالی عاشقانه و امنیتی است که از فیلیمو منتشر نشده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.