2024/04/30
۱۴۰۳ سه شنبه ۱۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل شایسته سجادی بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه

بیوگرافی کامل شایسته سجادی بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه

بیوگرافی کامل شایسته سجادی بازیگر نقش ملودی در سریال سرگیجه را اینجا بخوانید.

جامعه پویا - شایسته سجادی بازیگر جوانی است که در سریال سرگیجه نقش ملودی را بازی می کند. 
شایسته سجادی 21 ساله است او بازیگری را به تازگی آغاز کرده و از بازیگران اصلی سریال سرگیجه است. 
شایسته سجادی کارش را با تئاتر آغاز کرد و در این حوزه نیز فعالیت زیادی داشته است. 
شایسته سجادی بازیگری را با اشکان خطیبی آغاز کرد. او در کلاس‌های بازیگری اشکان خطیبی شرکت کرده و از بازیگرانی است که خطیبی به سینمای ایران معرفی کرده است. 
اشکان خطیبی کلاس‌های بازیگری برای نوجوانان برگزار می کند و تا کنون چهره های موفقی را هم به سینما معرفی کرده است که از جمله آن بازیگران نوجوانی بود هستند که در سریال زخم کاری بازی کردند. 


ملودی در سریال سرگیجه


شایسته سجادی اولین حضور جدی در شبکه خانگی را با سریال سرگیجه تجربه کرده است او در این سریال نقش ملودی را بازی می کند و پدرش کامران با بازی هادی هجازی فر  مرد ثروتمندی است که با دوست صمیمی اش که شریک کاری او نیز هست دچار اختلاف می شود. پیمان با بازی حامد بهداد دوست پدر ملودی است و زندگی ملودی با مرگ پدرش دچار تحول می شود. 

شایسته سجادی
فیلم شناسی شایسته سجادی


شایسته سجادی در فیلم های “در انتهای روز” و “آوا” و نازیست  ایفای نقش کرده است. بیشترین تجربه کاری او در حوزه تئاتر بوده است. 


زندگی خصوصی شایسته سجادی


شایسته سجادی دختری با موهای بلوند و چشمانی سبز است که همین ویژگی ظاهری او باعث شده به یک چهره مورد توجه در سینما قرار گیرد. بازیگری او آزمونی است که اگر سربلند از آن بیرون بیاید می توان انتظار داشت نیکی کریمی دیگری در سینمای ایران رشد کند. 


شایسته سجادی عکس‌هایی از یک سگ که به نظر می رسد حیوان خانگی اوست در صفحه مجازی‌اش منتشر کرده است. او اطلاعاتی از زندگی خصوصی‌اش منتشر نکرده ، اما بررسی صفحه مجازی اش نشان می دهد او علاوه بر اینکه بازیگری می کند یک مدل عکاسی هم هست. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.