2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهدخت مولایی بازیگر نقش نجوا  در سریال شهباز

بیوگرافی کامل مهدخت مولایی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز

بیوگرافی کامل مهدخت مولایی بازیگر نقش نجوا در سریال شهباز را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مهدت مولایی که بیشتر آثارش سینمایی است اینبار با حضور در سریال شهباز در نقش نجوا نقش اصلی این سریال را بازی کرده است. 


مهدخت مولایی بازیگر ایرانی، متولد ۳۱ فروردین ۱۳۷۰ در تهران است. مهدخت مولایی فعالیت خود را از تئاتر آغاز نمود و سپس با چهره های مشهور همکاری کرد و اکنون در تلویزیون و سینما حضور دارد. تجربه حرفه ای اولین حضور مهدخت مولایی در فیلم بلند، بازی در نقش کوتاهی در فیلم دختر به کارگردانی رضا میرکریمی سال ۱۳۹۴ محسوب می شود.

 

مهدخت مولایی سابقه نقش آفرینی در آثاری همچون نوبت لیلی، تریبون، ویلایی‌ ها، سورنجان، قصر، دختر، ترور خاموش، سیاوش و بوتاکس را در کارنامه هنری خود دارد.
مهدخت مولایی دانش آموخته رشته بازیگری است، فعالیت خود را از تئاتر شروع کرد سپس در سینما با چهره های مشهور همکاری کرد و حالا در تلویزیون نیز حضور دارد.


این بازیگر جوان در سال 1398 که 28 ساله شد توانست بعد از چندین سال فعالیت حرفه ای در تئاتر و سینما در کنار بازیگران سریال ترور خاموش ایفای نقش کند


او در این سریال پلیسی – امنیتی که بیشتر مربوط به پرونده های مبارزه با مواد مخدر بین المللی است در نقش فرزانه بازی کرد.

مهدخت مولایی
زندگی خصوصی مهدخت مولایی


این بازیگر ازدواج نکرده است و متولد سال 70 است. او از زندگی خانوادگی اش اطلاعات زیادی منتشر نکرده است. 


مهدخت مولایی در سریال شهباز


مهدخت مولایی در سریال شهدخت نقش نجوا را بازی کرده است او در این سریال در کنار میلاد میرزایی ، علیرضا آرا و آرش مجیدی ، فاطمیا بهارمست و سارا باقری نقش آفرینی کرده است. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.