2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل پیوند ملکیان بازیگر نقش گیتی در سریال تب و تاب

بیوگرافی کامل پیوند ملکیان بازیگر نقش گیتی در سریال تب و تاب

بیوگرافی کامل پیوند ملکیان بازیگر نقش گینی در سریال تب و تاب را اینجا بخوانید

جامعه پویا -پیوند ملکیان، بازیگرو صدا و پیشه ای که در سریال تب و تاب نقش گیتی را بازی کرده است مدرس نیز هست. 
پیوند ملکیان در سال 95 بازیگری را آغاز کرد هرچند او پیش از این هم در تلویزیون ایفای نقش کرده بود اما سریال تب و تاب معرف او به مخاطبان بود. 
شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی پیوند ملکیان بازی در سریال آرام می گیریم بوده است.

پیوند ملکیان

پیوند ملکیان کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال 1395 سریال آرام می گیریم نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با روح الله سهرابی همکاری داشته است. پیوند ملکیان توانست با بازی در سریال آرام می گیریم تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر آتیلا پسیانی، حمیدرضا هدایتی، هوشنگ توکلی و لعیا زنگنه بر تجارب او افزود.


پیوند ملکیان تا پیش از بازی در سریال تب و تاب بیشتر کار دوبله و صداپیشگی می کرد. او همچنین به عنوان گوینده و نریتور نیز فعالیت دارد و نقش آفرینی کرده است. 

پیوند ملکیان
پیوند ملکیان در نقش گیتی


پیوند ملکیان در سریال تب و تاب نقش گیتی را بازی کرده است او در این سریال نقش استاد دانشگاهی متعهدی را بازی می کند که بسیار مورد توجه عمه اش است و عمه خواب‌هایی برای او دیده است .
سریال تب وتاب ماجرای زندگی زنی است که از ازدواچ پسرش راضی نیست و همین مسایل زیادی را برای این خانواده درست می کند. 
پیوند ملکیان یکی از نقش‌های اصلی سریال تب و تاب را بازی می کند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.