2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل حدیث نیکرو بازیگر نقش سوده در سریال تب و تاب

بیوگرافی کامل حدیث نیکرو بازیگر نقش سوده در سریال تب و تاب

بیوگرافی کامل حدیث نیکرو بازیگر نقش سوده در سریال تب و تاب را اینجا بخوانید

جامعه پویا - حدیث نیکرو که در سریال تب و تاب نقش سوده را بازی کرده است بازیگری است با توانایی های بسیار زیاد
منیزه واحد در سال 58 به دنیا آمده است او در سریال تب و تاب نقش سوده را بازی می کند دکتری که با مادرشوهرش اختلافات زیادی دارد و همین موضوع مشکلاتی را برایش درست کرده است. 
او دارای مدرک تحصیلی کاردانی امور فرهنگی و لیسانس بازیگری بوده و فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس به تلوزیون و سینما راه یافت

 


زندگی هنری منیژه واحد 


وی از نظر تحصیلات آکادمیک دیپلم رشته تجربی داشته و فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرده است. حدیث نیکرو از دوران کودکی به هنر و بازیگری علاقه داشت اما با این وجود رشته تجربی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد تا اینکه با ورود به عرصه تئاتر حرفه مورد علاقه خود را دنبال نمود. خانواده پس از دیدن پشتکار حدیث از وی حمایت کردند. این بازیگر در مصاحبات خود گفته که مادرش همیشه مشوق اصلی وی در پیشرفت بازیگری بوده است

حدیث نیکرو، بازیگر سینما و تلویزیون، برای اولین بار بازیگری را با اجرای تئاتر آغاز کرد. حدیث نیکرو کار هنری خود را از سال ۱۳۷۴ با نمایش آخرین شب هجرت به نویسندگی و کارگردانی مجید فلاح شجایی آغاز کرد. اما به‌طور جدی و کار خود را با فیلم سینمایی وقتی همه خواب بودند به نویسندگی و کارگردانی فریدون حسن پور آغاز نمود و از آخرین کارهای تصویر او می‌توان به سریال گیله وا به کارگردانی اردلان عاشوری، سریال خانواده دکتر ماهان به کارگردانی مشترک راما قویدل و علی محمد قاسمی و فیلم سینمایی کاتی و ستاره به کارگردانی رضا مجلسی و سریال کامیون به کارگردانی مسعود اطیابی که این مجموعه طنز در ۳۰ قسمت ساخته شد و در ایام عید ۱۳۹۹ از شبکه دوم سیما پخش شد اشاره نمود. حدیث نیکرو از سال ۱۳۹۶ عضو هیئت مدیره انجمن نمایش استان گیلان است.

خانم حدیث نیکرو از دوران کودکی به هنر و بازیگری علاقه داشت اما با این وجود رشته تجربی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرد تا اینکه با ورود به عرصه تئاتر حرفه مورد علاقه خود را دنبال نمود. خانواده پس از دیدن پشتکار حدیث از وی حمایت کردند. این بازیگر در مصاحبات خود گفته که مادرش همیشه مشوق اصلی وی در پیشرفت بازیگری بوده است.

جدیدترین اثر هنری حدیث نیکرو مربوط به بازی در سریال «زندگی از نو» می باشد که در سال ۱۴۰۱ از شبکه ۳ پخش شد.

 

سوده در تب و تاب


زندگی خصوصی حدیث نیکرو


از زندگی خصوصی حدیث نیکرو اطلاعاتی در دسترس نیست او یک بازیگر محلی بوده که اولین کارش در تلویزیون که نقش مهمی داشته سریال تب و تاب است.


سوده در سریال تب و تاب


حدیث نیکرو در سریال تب و تاب نقش سوده را بازی می کند او زنی پزشک است که با یک مهندس جوان ازدواج کرده است. زنی که دختری نوجوان دارد و از شوهر سابقش جدا شده است همین موضوع مشکلاتی را برای او و خانواده شوهرش ایجاد کرده است. 
نقش روبه روی حدیث نیکرو را خیام وقار بازی می کند در این سریال باران وقار نیز نقش دختر منیژه واحد را بازی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.