2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
رفتارهایی که می گوید یک زن شما را دوست ندارد

رفتارهایی که می گوید یک زن شما را دوست ندارد

زنانی که نسبت به همسر یا شریک عاطفی خود دچار سردی می شوند رفتارهای خاصی را از خود نشان می دهند. همه چیز درباره زنی که دوستتان ندارد را اینجا بخوانید

جامعه پویا -زنان بر عکس مردان در ابراز محبت خود هیچ کم نمیگذارند واز بیان آن ابایی ندارند. احترام و محبت نیز اساس یک زندگی مشترک موفق است و معمولا زنان در این کار پیش قدم هستند. اما در بیان دلسردی ها بسیار کند عمل می کنند. زنانی که همسر یا پارتنرشان علاقه ندارد به سختی می توانند برخی رفتارهای خود را پنهان کنند. 

بیشتر بخوانید: وقتی مردها همسرشان را دوست ندارد چطور رفتار می‌کنند


اگر می خواهید بدانید زنان چطور بی علاقگی و اعتراض خود را به مردان نشان می دهند این مطلب را بخوانید. 
بی توجهی به همسر یکی از مهمترین علایمی است که زنان دلسرد از خود نشان می دهند. نیاز زنان به نوازش شدن باعث می شود تا آنها به واکنش های عاطفی همسرشان بسیار دقت کنند. اگر چندبار بی توجهی از سوی همسر ببینند دچار دلسردی می شوند اما معمولا از بیان آن سرباز می زنند و آنها نیز رفتاری سرد و بی توجه نسبت به همسر خود نشان می دهند.

 

مشکل در روابط زناشویی


دلایل این بی توجهی متفاوت است. زنان  در صورتی که از همسر خود بی مسئولیتی ببینند از او دلسرد می شوند.مردانی که از مسئولیت شانه خالی می کنند مورد پسند زنان نیستند و حتی اگر عشقی در میان باشد بعد از مدتی از بین خواهد رفت. اگر زنان مجبور باشند بار مسئولیت زندگی را به تنهایی با خود حمل کنند نسبت به همسر خود دلسرد شده و دیگر به او توجهی نشان نمی دهند.
زنانی نسبت به همسرشان بی توجه می شوند که همسرشان همیشه قصد کنترل او را داشته باشد.
 اگر مرد در رابطه زناشویی به همسر خود اهمیت ندهند، همسر نسبت به او بی تفاوت می شود.
 حس ارتباط عاطفی برای زنان مهم است، اگر آنها احساس کنند که شوهر صرفا به دلیل رابطه جنسی تمایل به ارتباط دارند، کم کم از همسر دلزده شوند.

 

بی توجهی زنان
بی توجهی به همسر در جمع های دوستانه


زنانی که در مهمانی ها و جمع های دوستانه به همسر خود بی توجه هستند زنانی هستند که شوهر خود را دوست ندارند. بی توجهی، تمسخر، بیان ایرادات با صدای بلند و ایجاد فضایی که باعث شود دیگران به همسر شما بخندند یکی از مهمترین نشانه هایی است که می گوید دیگر جایگاه گذشته را برای همسرتان ندارید و او علاقه ای به شما ندارد. 

بیشتر بخوانید: رفتارهایی که فقط مردان عاشق از خود نشان می‌دهند


رفتار سرد در روابط جنسی


اگر رابطه عاطفی میان یک زوج قوی نباشد رابطه جنسی بین آنها نیز بسیار سرد و خشن خواهد بود. اگر میبینید زنی در رابطه جنسی با شما مانند گذشته فعال نیست و تلاشی برای رضایت شما نمی کند نشان دهنده رابطه سرد عاطفی بین شماست. زنانی که از رابطه جنسی امتناع می کنند به دلیل این است که دیگر علاقه ای به همسرشان ندارند.

 

رابطه زناشویی
بی توجهی به وضعیت خانه


یکی دیگر از نشانه های بی علاقگی زن به همسرش بی توجهی به وضعیت خانه است. زنان وقتی در یک خانه احساس امنیت کنند نسبت به آن خانه توجه ویژه ای دارند. تمیزی خانه، مرتب بودن و رسیدگی به ظاهر خانه و درست کردن وسایل یکی از مهمترین نشانه های علاقه زنان به خانه و همسرشان است. وقتی یک خانه نا مرتب است نشان می دهد زنان نسبت به همسرشان بی توجه هستند و آرامش او اولویت انها نیست. 
این خانم ها معمولا در خانه غذا نمی پزند و نسبت به تمیزی خانه بی تفاوت رفتار می کنند. هیچ قید بندی نیست به مرتب بودن خودشان هم ندارند. 

 


سفر و تفریح انفرادی


زن هایی که نسبت همه همسرشان بی تفاوت هستند  او را با خود برای سفر و مهمانی و تفریح همراه نمی کنند. البته تفریح و مهمانی به تنهایی اتفاق بدی نیست و زن و مرد نیاز دارند گاهی با دوستانشان به سفر ببرند اما اینکه همه  سفرها و تفریحات انفرادی باشد نشان دهند اختلال در رابطه است. 

بیشتر بخوانید: حسادت در روابط عاشقانه چیست و چرا همسر شما حسود است


عشق را به رابطه تان باز گردانید 

 

 در فرصت مناسب با یکدیگر صحبت کنید.به حرف های همسر به دقت گوش دهید و برای بهبود رابطه لازم است از میان حرف های او نکاتی را یادداشت کنید.
 ویژگی های مثبت همسر خود را ببینید و از وی به دلیل وجود این ویژگی ها تمجید کنید.
 اگر بی توجهی شما به این علت است که او را متوجه نیازهایتان کنید باید بدانید تا زمانی که درباره نیازها و خواسته هایتان صحبت نکنید، همسرتان نمی داند که شما چه می خواهید. پس انتظارات خود را صریح و روشن بیان کنید. این انتظارات باید واقعی و قابل دسترس باشد.
 از همسرتان بخواهید که انتظارات خود از شما را بگوید ودر مورد نوع و روش محبتی که از شما خواهان است صحبت کند تا بتوانید صمیمیت بین خود را افزایش دهید.
 بهتر است گاهی برای ایجاد رابطه جنسی پیش قدم شوید. اینگونه شوهرتان متوجه تغییر رفتار شما می شود.

رابطه سالم زن و مرد


توجه به همسر

کارهایی که مردان باید انجام دهند 
اگر همسر شما به تازگی به شما بی توجهی می کند :
علت ناراحتی همسرتان را بپرسید اما سوالات شما نباید حالت بازجویی داشته باشد.
رفتار خود را بررسی کنید و ببینید آیا شما کاری انجام داده اید که برخلاف میل او باشد.
تلاش کنید که در خود تغییراتی انجام دهید.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.