2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
وقتی مردها همسرشان را دوست ندارد چطور رفتار می‌کنند

وقتی مردها همسرشان را دوست ندارد چطور رفتار می‌کنند

وقتی مردی همسرش را دوست ندارد به راحتی آن را با رفتار هایش بروز می‌دهد. برای اینکه بدانید مردان وقتی همسرشان را دوست ندارد چه می‌کنند این مطلب را بخوانید

جامعه پویا -روابط زناشویی باید یک رابطه در چارچوب و همراه با احترام وحقوق برابر باشد. وقتی در یک رابطه زناشویی یکی از طرفین احساس ناخوشایندی دارد حتما مشکلی وجود دارد. هرچند همه مشکلات به معنای پایان رابطه نیست.اگر می‌خواهید بدانید مردی که همسرش را دوست ندارد چطور رفتار می کند این مطلب را بخوانید.


همسرتان دیگر از شما حمایت نمی‌کند

مردان وقتی زنی را دوست دارند همه توجه خود را به او می‌دهند و از او حمایت می‌کنند. اولین نشانه ای که یک مرد وقتی همسرش را دوست ندارد از خود نشان می‌دهد این است که دست از حمایت از او برمی‌دارد. اینکه رفتاری درست یا غلط انجام دهید برایش اهمیت ندارد و وقتی شما از او می‌خواهید در کاری به شما کمک کند اینکار را نمی کند. از ایده‌ها و برنامه‌هایی که در زندگی دارید حمایت نمی کند وخودش را در اولویت قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: چرا زنان بداخلاق برای ازدواج بهتر از زنان مهربان هستند

 

طلاق عاطفی      


نسبت به شما بی‌تفاوت است


همسرتان نسبت به اینکه چطور رفتار می‌کنید آیا رفتار را برای شما خطرآفرین می‌داند یا خیر بی‌تفاوت است. وقتی از بیرون می‌آیید  از شما نمی‌پرسد کجا بودید، حتی اگر به او نگفته باشید کجا هستید از شما سوال نمی پرسید. او نسبت به مرتب بودن یا نبودن شما هیچ اظهارنظری نمی کند. نسبت به غمگینی یا خوشحالی شما سکوت می‌کند.

 


خودش را اولویت قرار می‌دهد


در همه مسایل خودش در اولویت است، مسایل مالی و عاطفی و نیازهای خودش را اولویت می‌داند و نسبت به شما هیچ احساسی ندارد و اگر شما درکارهایش کوتاهی کنید عصبانی می‌شود. 

بیشتر بخوانید: دختران قبل از عاشق شدن این سوالات را باید بپرسند


شما را همراهی نمی کند


در مهمانی‌ها و یا در جمع‌های دوستانه شما را همراهی نمی‌کند و برنامه‌های خودش را در اولویت می‌گذارد. دوست ندارد با شما جایی دیده شود و حتی شما را به دیگران معرفی نمی‌کند و درباره وضعیت تاهلش مبهم برخورد می کند. 

رفتار مردان


از ظاهر شما ایراد می‌گیرد


اگر مردی همسرش را دوست نداشته باشد وقتی نسبت به رفتارش معترض شوید از ظاهر شما ایراد می‌گیرد. نسبت به اینکه چاق هستید یا لاغر معترض است. هر فردی اندام و چهره خاص خودش را دارد. برای اینکه از طرف شوهرتان مورد قبول باشید ظاهرتان را تغییر ندهید و خود را زیر تیغ جراحی نبرید. چون اگر از ظاهر شما ایراد بگیرد مدتی بعد دوباره با یک فرد متفاوت از شما روبه رو شده و می‌خواهد که مانند او بشوید. توجه داشته باشید شما عروسک نیستید شما یک زن با عواطف و احساسات و پیشرفت‌ های خودتان هستید هیچ مردی نباید عزت نفس شما را با ایرادات ظاهری از بین ببرد. اگر به خواسته او تن بدهید پیش شوهرتان بی‌ارزش‌تر می‌شوید. 

 

همیشه سرزنش می‌شوید


مردانی که همسرانشان را دوست ندارد او را برای خالی کردن عصبانیتشان می‌خواهند و به خاطر هر مساله ای همسرشان را سرزنش می‌کنند و با اینکار اعتماد به نفس او را به طور کامل از بین می‌برند. 

بیشتر بخوانید: رفتارهایی که فقط مردان عاشق از خود نشان می‌دهند

با مردی که همسرش را دوست ندارد چه کنیم


بهترین کار کمک گرفتن از یک روانشناس است. توجه داشته باشید هرچند یک احساس و رابطه ابتد ا با دیدن ظاهر افراد شکل می گیرد اما ماندگاری آن به رفتار فرد بستگی دارد. اگر شما زنی باشید که خود را با ارزش احساس نکنید همسرتان برایتان ارزشی قائل نخواهد بود. بنابراین اولین کار در اینگونه موارد این است که بدانید شما انسان با ارزشی هستید و کسانی هستند که شما را دوست دارند. سعی کنید یک زن مستقل باشید و برای ماندن در کنار مردی که شما را دوست ندارد التماس نکنید. اما به او نشان دهید چیز با ارزشی را از دست می‌دهد. اینکار با لاغر شدن یا عمل کردن صورتتان به دست نمی‌آید شما باید به شوهرتان نشان دهید توانایی اداره خودتان را دارید واز پس مشکلاتتان بر می‌آیید.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.