2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل آسو پاشاپور بازیگر نقش ژیوان در سریال سوران

بیوگرافی کامل آسو پاشاپور بازیگر نقش ژیوان در سریال سوران

بیوگرافی کامل آسو پاشاپور بازیگر نقش ژیوان در سریال سوران را اینجا بخوانید

جامعه پویا -آسو پاشاپور بازیگر جوان و خوش آتیه ای است که در سریال سوران نقش ژیوان را بازی کرده است. 
آسو پاشاپور قبل از اینکه در سریال سوران بازی کند در دو سریال ترور خاموش و ملکاوان بازی کرده بود. 


زندگی خصوصی آسو پاشاپور


آسو پاشاپور دختری متولد سال 77 است دانشجوی رشته تئاتر دانشگاه هنر و معماری بوده  که از تئاتر فعالیت خود را با کارهای پشت صحنه و بازیگری شروع کرد و سپس در سریال ها نقش آفرینی کرد. 


آسو پاشاپور از 15 سالگی کار در حوزه تئاتر را شروع کرد، او علاوه بر بازیگری عروسک گردانی هم کرده است و چند تئاتر عروسکی بازی کرده است. 
آسو پاشاپور درباره علاقه مندی‌هایش می گوید:  از جمله تفریحات ورزشی ام  تنیس و بوکس است  و در کنار آن  دیدن فیلم به خصوص خارجی  دوست دارم. 


همیشه برای مطالعه وقت می گذارد و به کتاب های شعر و ادبیات علاقه دارد، گاهی نمایشنامه می خواند و با گوش دادن به موسیقی لذت می برد.

سریال سوران


زندگی حرفه ای آسو پاشاپور


آسو پاشاپور تا کنون علاوه بر تئاترهایی که اجرا کرده است در سه سریال نیز بازی کرده است ، سریال ملکاوان در نقش پونه و سریال ترور خاموش در نقش یک دختر دانشجو از جمله کارهای اوست. آسو پاشاپور در سریال سوران نیز نقش ژیوان دختر مورد علاقه سوران را بازی می کند. 
سریال سوران زندگی شهید سعید سردشتی معروف به سوران  با بازی مهدی نصرتی است و مقاومت مردم کردستان در برابر تروریستها را روایت می کند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.