2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل رعنا آزادی ور همسر جدید مهدی پاکدل

بیوگرافی کامل رعنا آزادی ور همسر جدید مهدی پاکدل

رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل بالاخره با هم ازدواج کردند. بیوگرافی کامل رعنا آزادی ور را اینجا بخوانید.

جامعه پویا -رعنا آزادی‌ور هنرپیشه متولد ۱۳۶۲ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاترو همسر دوم مهدی پاکدل  است.
۱۷ فروردین سال 62 بود که رعنا آزادی ور در تهران به دنیا آمد. 


وی با بازی در فیلم مارمولک (کمال تبریزی، ۱۳۸۲) فعالیت در سینما را آغاز کرد و با یک سال دوری از سینما با بازی در سه فیلم در سال ۱۳۸۴ موقعیت خود را در سینما تثبیت کرد. رعنا آزادی‌ور با بازی در فیلم پارک‌وی (فریدون جیرانی، ۱۳۸۵) برای بار نخست بازی در نقش اول را همراه با نیما شاهرخ شاهی تجربه کرد. او در فیلم درباره الی نقش همسر یکی از زوج‌های جوان فیلم را بازی می‌کند که در داستان سه روزه سفر این زوج‌ها به شمال در گیر است و با بازی در این نقش در سیر داستان هم پای سایر شخصیت‌های داستان با اتفاقات روبرو می شود .

 

وی به شدت گزیده کار و محتاط است است و در انتخاب نقش ها دقت کافی را انجام می دهد او در جشنواره فیلم فجر 93 با سه “فیلم خانه دختر”، “داره صبح میشه” و “این سیب هم برای تو “حضور موفقی داشت که در فیلم خانه ی دختر نقش دختری را ایفا می کند که به دلیل سوظن خانواده نامزدش به دوشیزه بودن او مسیر زندگی اش عوض می شود. وی در جشنواره فیلم فجر 94 هم با فیلم خشم و هیاهو چهارمین تجربه کارگردانی هومن سیدی حاضر خواهد شد.

 

رعنا آزادی ور همسر دوم مهدی پاکدل
رعنا آزادی ور علاوه بر بازیگری نقاشی هم می کند. کارهای خاص او و تیپی که معمولا در مجامع سینمایی دارد همیشه مورد توجه خبرنگاران بوده است. رعنا آزادی ور معمولا از تیپ کژوال استفاده می کند و فشن پوشی در سبک لباس پوشیدن او نیست.  لباس های رعنا آزادی ور همیشه نقطه قوت بازیگری او بوده است. 

جالب است بدانید رعنا آزادی ور در اینستاگرام فقط یک نفر را فالو کرده و آن هم همسرش مهدی پاکدل است. رعنا آزادی ور با استوری دو حلقه ازدواج خبر ازدواجش با مهدی پاکدل را اعلام کرد.


فیلم شناسی  رعنا آزادی ور 


خشم و هیاهو (فیلم 1394) (هومن سیدی، 1394)
محمد رسول الله (مجید مجیدی، 1393)
این سیب هم برای تو (سیروس الوند، 1393)
خانه دختر (شهرام شاه حسینی، 1393)
داره صبح میشه (یلدا جبلی، 1393)
نخودی (جلال فاطمی، 1388)
تهران در جستجوی زیبایی (مهدی کرم پور، 1387)
درباره الی (اصغر فرهادی، 1387)
خاک آشنا (بهمن فرمان آرا، 1386)
پارک وی (فریدون جیرانی، 1385)
زاگرس (محمدعلی نجفی (فیلم ساز)، 1384)
کارگران مشغول کارند (مانی حقیقی، 1384)
هوو (علیرضا داوودنژاد، 1384)
مارمولک (کمال تبریزی، 1382)
آفتاب پشت برف (رضا سبحانی، 1382)

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.