2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
ساعت  پخش و تکرار سریال شرم

ساعت پخش و تکرار سریال شرم

سریال شرم که سریالی اجتماعی است از شبکه 3 سیما هر شب پخش می‌شود

جامعه پویا -سریال شرم ، یک ملودرام اجتماعی است که از سوم آذر ماه از شبکه سه سیما پخش می‌شود و بازیگران سرشناس زیادی در آن نقش آفرینی کرده‌اند. 
سریال شرم را احمد کاوری کارگردانی کرده است و فاطمه گودرزی، مرحوم سیروس گرجستانی، ابوالفضل پورعرب، فریبا متخصص، نیما نادری، الهام طهموری، آشا محرابی و ... بازی کرده‌اند. 

 

 

سیروس گرجستانی در سریال شرم

داستان سریال شرم 

داستان دو شخصیت محوری و اصلی دارد؛ اولین کاراکتر محوری "شرم" را ابوالفضل پورعرب ایفا می‌کند که در مقطع جدی داستان قرار دارد و نقش دوم و مهمِ "شرم" را فاطمه گودرزی بازی می‌کند. داستان، مثلت جوانی دارد که الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری بازیگران آنند.  این سریال ملودرام اجتماعی است که در دو نیمه روایت می‌شود. فلاش‌بکی که ما را به 10 سال پیش تقریباً به سال‌های 88 و 90 برمی‌گردد. بقیه در زمان حال اتفاق می‌افتد که 20 قسمت پایانی را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل الهام طهموری بازیگر نقش لعیا در سریال شرم

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم
 


زمان پخش و تکرار

سریال شرم  هر شب ساعت 20:45 از شبکه سه پخش می شود. تکرار سریال شرم   پس از پخش در ساعت 20:45 را در 30 دقیقه بامداد، 9 و 50 دقیقه صبح  و 14 و 45 دقیقه روز بعد  می توانید مشاهده کنید.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.