2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
حادثه وحشتناک برای بازیگر نقش نیما در سریال شرم که جان سالم به در برد

حادثه وحشتناک برای بازیگر نقش نیما در سریال شرم که جان سالم به در برد

مهرزاد جعفری بازیگر نقش نیما در سریال شرم از حادثه مرگ اوری که ممکن بود باعث از بین رفتن او شود گفت. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -مهرزاد جعفری بازیگر نقش نیما در سریال شرم از حادثه ای که ممکن بود منجر به مرگ او شود در این سریال صحبت کرده است. 
مهرزاد جعفری به گفته خودش از چند پله پرت شده و با مرگ فاصله چندانی نداشته است. 
بازیگر نقش نیما در سریال شرم در گفت و گویی با باشگاه خبرنگاران گفت: در سکانس دعوای من و حسام در خانه پوران خانم حادثه تلخی برایم افتاد. زمانی که حسام من را به سمت زیرزمین برد، پای من به پله‌ها کرد و با صورت، ۵ پله را سقوط کردم. در این سکانس با مرگ فاصله‌ای نداشتم. حتی در یکی از سکانس‌ها با موتور به دیوار برخورد کردم که به دلیل همین اتفاق در قسمت‌های پر خطر بعدی از بدلکار استفاده شد.
جعفری درباره کاهش وزن در سریال شرم عنوان کرد: بعد از این که  همراه با میلاد میرزایی که بازیگر نقش حسام است، قرارداد بازی در این سریال را امضا کردیم، تصمیم گرفتیم که با هم وزن کم کنیم. میلاد ۱۴ کیلو لاغر شد و من ۲۱ کیلو.

نیما در سریال شرم

مهرزاد جعفری بازیگر درباره شروع فعالیتش در حوزه بازیگری گفت: سال ۹۱ با شرکت در کلاس‌های بازیگری هومن سیدی و خانم تیرانداز به این حرفه وارد شدم. سال ۹۵ در تئاتر «نیازمندی‌ها» با خانم تیرانداز همکاری کردم. هومن سیدی من را برای بازی در سریال عاشقانه منوچهر هادی معرفی کرد. در ادامه نیز در فصل دوم از سرنوشت و بچه مهندس بازی کردم.

 

جعفری عنوان کرد: تمام آنچه از حرفه بازیگری دارم را مدیون خانم تیرانداز هستم. حضورم در سریال بچه مهندس با معرفی وی اتفاق افتاد.
باریگر شرم درباره حضورش در این سریال گفت: پروژه شرم را خیلی دوست دارم، چراکه لایه‌های متفاوتی از خودم را در آن تجربه کردم. احمد کاوری که کارگردان این سریال است، خیلی به من در لحظات مختلف فیلمبرداری کمک کرد. این کارگردان، بازیگر را در انتخاب بهترین فرم برای هر سکانس آزاد می‌گذارد. به همین دلیل توانستم ایده‌هایی که برای نقش آفرینی در این فیلم داشتم، اجرایی کنم.

مهرزاد جعفری


وی افزود: در سریال شرم بیشتر بازی من در کنار اردلان شجاع کاوه و خانم محرابی بود و از تجربیات این دو بسیار یاد گرفتم.
جعفری درباره اتفاقات سریال شرم بیان کرد: در هر قسمت از این مجموعه شاهد اتفاقات‌ مختلفی هستیم و همین باعث شده است که مخاطب زیادی به این سریال جذب شود. در ادامه قصه سریال شرم جذاب‌تر می‌شود. پروژه شرم برای من پر از حادثه بود که به خاطره‌های خوبی تبدیل شد.

 

بیوگرافی کامل مهرزاد جعفری 

مهرزاد جعفری کارش را با مترجمی فیلم های خارجی آغاز کرد و علاوه بر ترجمه فیلم، کتاب های پرطرفدار انگلیسی را نیز ترجمه کرده است.
یکی از دلایل علاقه مندی او به حرفه بازیگری، ترجمه فیلم های انگلیسی زبان بود و به همین دلیل بسیاری از فیلم ها و سریال های روز دنیا را دیده و با این حرفه بیشتر آشنا شد.
وقتی گوینده سریال با صدای خاص خود ، روی تصاویر می گفت previously on lost نام او به عنوان زیرنویس روی صفحه ظاهر می شد.

این بازیگر جوان درباره شروع کارش در این زمینه گفته است: خانواده من هم مثل خیلی ها به سریال «لاست» علاقه داشتند و آن را دنبال می کردند. اما زیرنویس فارسی سریال خیلی طول می کشید تا منتشر شود. به خاطر همین هم من تصمیم گرفتم تا این کار را امتحان کنم. یک قسمت سریال را ترجمه کردم. خانواده و دوستان تماشا کردند و راضی بودند. این دلیلی شد تا ادامه دهم.

جعفری تاکنون زیرنویس ترجمه حدود 12- 13 سریال و نزدیک پانزده فیلم را بر عهده داشته است. او  کار ترجمه کتاب را از 19 سالگی شروع کرد و همزمان با ترجمه برای تولید زیرنویس فارسی فیلم های پربیننده خارجی نیز فعالیت داشت.

 

مهرزاد جعفری در بچه مهندس

 او تجربه ترجمه کتاب های «بازی تاج و تخت» ، «خلا ناگهانی» و «نغمه ای از آتش و یخ» را در کارنامه خود دارد.
مهرزاد جعفری علاوه بر ترجمه کتاب و زیرنویس فیلم و سریال در زمینه بازیگری نیز فعالیت دارد و برای اولین بار در سال 94 با بازی در نمایش «نیازمندی ها» به کارگردانی سیما تیرانداز دیده شد و تاکنون در سریال «عاشقانه» و سریال «گشت پلیس» نیز حضور کوتاهی داشته است. 

 

 

مهرزاد جعفری در سال 98 در نقش نوید در فصل دوم سریال «از سرنوشت» حضور داشت و در کنار دارا حیایی و کیسان دیباج و مرضیه موسوی و فاطیما بهارمست و علیرضا آرا و ..ایفای نقش کرده است.

 

مهرزاد در سال 99 در سریال پربیننده «بچه مهندس 3» به کارگردانی علی غفاری ، در نقش مسعود تابشی که رفیق و هم دانشگاهی جواد جوادی است نقش پررنگی را ایفا کرد.

 

سریال شرم هر شب ساعت 8:45 دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن است. فیلمنامه سریال شرم را سعید فرهادی نوشته و احمد کاوری کارگردانی کرده است. داستان این سریال  با دو شخصیت محوری و اصلی همراه است که یکی از این دو نقش را  ابوالفضل پورعرب و نقش دوم و مهم داستان  « شرم » را فاطمه گودرزی بازی می‌کنند.  الهام طهموری، میلاد میرزایی و نیما نادری نیز از  بازیگران جوان این سریال هستند.

 

مهرزاد جعفری در از سرنوشت 2

این سریال ملودرام اجتماعی است که در دو نیمه روایت می‌شود. فلاش‌بکی که مخاطب را به 10 سال پیش تقریباً به سال‌های 88 و 90 برمی‌گردد. بقیه داستان نیز در زمان حال اتفاق می‌افتد که 20 قسمت پایانی را شامل می‌شود.

 

 ابوالفضل پورعرب، فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری، میلاد میرزایی، نیما نادری، سیاوش طهمورث و مرحوم سیروس گرجستانی بازیگران سریال شرم هستند.

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.