2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
بیوگرافی کامل دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا در سریال آقازاده  و ماهور در سریال بوم و بانو

بیوگرافی کامل دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا در سریال آقازاده و ماهور در سریال بوم و بانو

دیبا زاهدی بازیگر جوان کشورمان که کارنامه پرباری دارد متولد سال 68 است. او بازیگر نقش سارا در سریال آقازاده است ، بیوگرافی کامل او را در این مطلب بخوانید.

جامعه پویادیبا زاهدی بازیگر و هنرمند جوان ایرانی متولد سال 68 است. او بازیگری را از نقش‌های کوتاه شروع کرد و برای موفقیت پله‌ها را یک به یک طی کرد.او بازیگر نقش سارا در سریال آقازاده است.

او  از 8 سالگی در تئاترهای دانش آموزی در مدرسه فعالیت داشته است. اما با وجود علاقه بسیار به بازیگری و حضور در این عرصه، خانواده وی مخالفت شدیدی با ورود وی به سینما و عرصه بازیگری داشتند و از این کار ممانعت می کردند و آن را لطمه ای برای درس او می دانستند.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل سامیه لک بازیگر نقش سحر در سریال آقازاده

دیبا زاهدی برای قانع کردن خانواده خود برای اینکه فعالیت هنری او مانع تحصیل او نمی شود همواره سعی می کرد تا نمرات خوبی در درس های خود بگیرد. در نهایت با توجه به عدم قبولی خانواده وی، در دانشگاه آزاد رشته مهندسی معماری را انتخاب می کند و به تحصیل می پردازد. اما همواره در طول دوران تحصیل در دانشگاه به دنبال کلاس ها و برنامه های بازیگری بوده است.

 

بیوگرافی دیبا زاهدی بازیگر نقش سارا در آقازادهر

 

بیتوته نوشت: سرانجام دیبا زاهدی در سال 1392 به آرزوی کودکی خود و حضور در جلوی دوربین به عنوان بازیگر دست یافت و در فیلم پنج ستاره به کارگردانی مهشید افشارزاده حضور یافت. ماجرای فیلم مربوط به دختری است  که برای تامین هزینه های دانشگاه خود همراه با مادرش که یکی از خدمه های هتل 5 ستاره ای بود مشغول به کار می شود و در این بین مشکلاتی از سوی برخی خدمه های قدیمی برای او ایجاد می شود تا اینکه یک روز ساعت گران قیمت یکی از مهمانان هتل که فردی مشهور بود گم می شود و ماجرا شروع می شود. دیبا زاهدی در این فیلم در کنار بازیگرانی چون شهاب حسینی، سحر قریشی، بهنوش بختیاری، بهناز جعفری بازی می کند.

 

 

دیبا پرونده بازیگر نقش سارا در سریال آقازاده

بادیگارد، نقطه عطف بازیگری دیبا زاهدی

فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی که یکی از فیلم های پر فروش و پر بیننده در سال 1394 بود که دیبا زاهدی در ان نقش آفرینی کرد. در این فیلم بازیگران بزرگی مانند پرویز پرستویی، مریلا زارعی، فرهاد قائمیان، پریوش نظریه، امیر آقایی، بابک حمیدیان و شیلا خداداد نقش آفرینی کردند و داستان حول شخصیتی می گشت که بادیگارد شخصیت های مهم سیاسی بود و در این دوران با ماجراهایی روبرو شد. دیبا زاهدی در نقش مریم، دختر این بادیگارد که پرویز پرستویی اجرا کننده آن بود حضور یافت. او نقشی کوتاه در این فیلم داشت اما به خوبی بازی خود را به نمایش درآورد.  

 

به گفته دیبا زاهدی فیلم بادیگارد تجربه ای فراموش نشدنی برای وی بود، زیرا با یک گروه فوق حرفه ای همراه بود و استادان به نامی در آن بازی می کردند به او مشاوره می دادند.

  

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال آقازاده

سال 1395 سال پر کاری برای دیبا زاهدی بود زیرا در سه فیلم توچال به کارگردانی محمد آهنگرانی، آزاد به قید شرط حسین شهابی و اگزما به کارگردانی مهران مهدویان نقش آفرینی کرد. در سال 1397 اولین حضورش در تلویزیون را تجربه کرد و در فیلم 87متر کیانوش عیاری نقش آفرینی کرد. در همان سال در فیلم سینمایی تیغ و ترمه کیومرث پوراحمد به بازی پرداخت. یکی دیگر از نقش آفرینی های او در سال 1397 بازی در سریال نهنگ آبی در پخش نمایش خانگی بود که به کارگردانی فریدون جیرانی فیلمبرداری آغاز شد. در این فیلم او همبازی ویشکا آسایش، لیلا حاتمی و مجید مظفری بود. در حال حاضر در سال 1398 فیلم سینمایی بوم و بانو به کارگردانی سعید سلطانی را در کارنامه خود دارد و همچنان به پیشرفت در مسیر خود گام بر می دارد.

بیوگرافی دیبا زاهدیر

 

دیبا زاهدی با وسواس انتخاب می کند و شیفته شهرت نیست و تمایلی به دیده شدن ندارد. به همین خاطر در تلویزیون به خاطر گستردگی مخاطبان حضور کمرنگی دارد.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل پردیس پور عابدینی بازیگر نقش راضیه (مانلی) در سریال آقازاده

 

علاقه دیبا زاهدی به  معماری

دیبا زاهدی با اینکه علاقه بسیاری به بازیگری دارد و به خواست خانواده خود مجبور به انتخاب رشته ای متفاوت از علاقه خود در دانشگاه شد، اما باید گفت رشته تحصیلی خود را نیز بسیار دوست دارد و تمایل دارد در صورتی که فرصتی مهیا شود در این زمینه هم فعالیت داشته باشد و تجربیاتی را به دست آورد و بتواند در این عرصه هم فعال باشد.

دیبا زاهدی در سریال پخش خانگی آقازاده که ساخته حامد عنقا و بهرنگ توفیقی است نقش آفرینی کرده است. او در این سریال نقش سارا را بازی می‌کند و با امیر آقایی، امین حیایی، نیکی کریمی و لعیا زنگه و امین تارخ و مهدی سلطانی هم بازی است.

دیبا زاهدی در سریال بوم و بانو که از شبکه 2 سیما پخش می شود نقش ماهور را بازی می کند.

 

 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.