2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی روزبه معینی بازیگر نقش نوروز در سریال آقازاده

بیوگرافی روزبه معینی بازیگر نقش نوروز در سریال آقازاده

روزبه معینی بازیگر و هنرمند ایرانی است که به عنوان مدیر برنامه‌های امین حیایی نیز فعالیت می‌کند. او بازیگر نقش نوروز جوان عاشق مانلی در سریال آقازاده است.همه چیز درباره نقش نوروز در بازداشت نیما بحری را در این مطلب بخوانید.

جامعه پویاروزبه معینی بازیگر و هنرمند ایرانی متولد سال 58 است. او از دوران نوجوانی بازیگری را آغاز کرد و البته در سینما مشاغل دیگر را هم تجربه کرده‌است.

 او تئاتر را از نوجوانی در مدارس و آموزشگاه ها شروع کرد.سال ۶۸ تا ۷۰ در سریال های تلویزیونی به دنبال مهر و زنگ مدرسه که مربوط به گروه کودک و نوجوان بود  بازی کرد و سپس در  برنامه مجید قناد بود بصورت حرفه ای وارد این عرصه شد. اولین کار سینمایی اش بنام “خود زنی” بود سپس بازی در سریال تلویزیونی معراجی ها و بعد از آن بازی در سریال آسمان من و سریال خوب ، بد ، زشت  بود که بای اش در سریال آمین بیشتر از بقیه کرااش به چشم آمد

 

روزبه معینی بازیگر نقش نوروز در سریال آقازاده

 

او مدیر برنامه های امین حیایی است و میشود گفت همین آشنایی و رفت آمد ها باعث شد پایش به بازیگری باز شود – او کمتر نقشی را که امین حیایی در آن باشد را قبول میکند اما در سریال امین هم او و هم امین حیایی حضور داشتند. آقازاده دومین کار مشترک روزبه معینی و امین حیایی است.

 

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل پردیس پور عابدینی بازیگر نقش راضیه (مانلی) در سریال آقازاده

 

مجموعه نمایشی آقازاده به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه کنندگی، نویسندگی حامد عنقا محصول سال 1398 است

روزبه معینی در سریال آقازاده نقش نوروز را بازی می کند. نوروز جوان عاشق پیشه و فقیری است که عاشق راضیه (مانلی) است ولی نیما بحری راضیه را از او می‌گیرد. حضور نوروز به عنوان راننده در کنار پدر نیما بحری حکایت از نقشه‌ای برای ازبین بردن و انتام گیری علیه نیما است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سینا مهراد بازیگر نقش حامد در سریال آقازاده

 

 

بازیگر نقش نوروز در سریال آقازاده

نیما بحری که نقش آن را امیرآقایی بازی می‌کند آقازاده فاسدی است که دست به انواع خلاف می‌زند و حامد مامور امنیتی با بازی سینا مهراد برای دستگیری او اقدام می‌کند. ازدواج حامد و راضیه دیگر ضربه‌ای است که به نوروز می‌خورد و باید دید در ادامه سریال آیا نوروز علیه حامد اقدام می کند یا مدارکی که به واسطه راننده پدر نیما بودن به دست آورده است در اختیار ماموران قرار می‌دهد. سکانسی که به مخفی شدن نوروز پشت دیوار حین بازداشت نیما توسط حامد پخش شد نشان می‌دهد که نوروز به یک انتقام گیری سنگین فکر می‌کند و برنامه ریزی کرده است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.