2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی پدرام شریفی بازیگر نقش پیمان در سریال هم گناه

بیوگرافی پدرام شریفی بازیگر نقش پیمان در سریال هم گناه

پدرام شریفی بازیگر سینما و تلویزیون فعالیت خود را از سال 88 شروع کرد اما با فیلم شبی که ماه کامل شد و سریال هم گناه به شهرت رسید. بیوگرافی کامل پدرام شریفی بازیگر را در این مطلب بخوانید.

جامعه پویا- پدرام شریفی بازیگر و مانکن متولد 11مرداد ماه سال 1366 در تهران است.هرچند پدرام شریفی بازیگری را از سال 88 شروع کرد اما با سریال خانگی هم‌گناه به شهرت رسید.

 

او فارغ التحصیل رشته تئاتر  است.پدرام شریفی یک برادر به نام پویا دارد و در مورد خانواده اش اطلاعاتی در دسترس نیست.

 

پدرام شریفی فعالیتش را با تئاتر شروع کرد و بسیار در تئاتر موفق بود تا اینکه در سال 1392 توسط شهرام مکری کارگردان برای بازی در  فیلم ماهی و گربه انتخاب شد.

 

 

بازیگر نقش پیما در سریال هم گناه

فیلم ماهی و گربه اولین تجربه پدرام شریفی در سینما بود وی سپس در فیلم های مانند بادیگارد و سیانور و .. بازی کرد. بازی پدرام شریفی در سال 1395 در سریال گشت پلیس سبب شهرت و محبوبیت بیشترش شد.. پدرام شریفی در جدیدترین کارهایش بازیگر نقش پیمان در سریال نمایش خانگی هم گناه است

سریال هم گناه  سریالی به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی است این سریال که در ژانر اجتماعی و به نویسنگی محسن کیایی و علی کوچکی است.

 

پس از بازی در فیلم سینمایی ماهی و گربه در چندین فیلم سینمایی همچون بادیگارد، سیانور، هجوم و … بازی کرد اما با بازی در نقش شهاب منصوری در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد به شهرت رسید.

 

یکی از موفق‌ترین بازی‌های پدرام شریفی در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد، بوده است. او نقش برادر فائزه منصوری با بازی الناز شاکر دوست را بازی کرد و به خوبی توانست از عهده ی نقشش برآید.

 

در فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد با هوتن شکیبا، الناز شاکردوست، شبنم مقدمی، فرشته صدرعرفایی، آرمین رحیمیان همبازی بود.

 

 

بیوگرافی پدرام شریفی

ازدواج و همسر پدرام شریفی

پدرام شریفی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده است وی هنوز قصد ازدواج ندارد و می گوید هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد.

 

 

فیلم های پدرام شریفی

1- شیرجه بزرگ (1398)

 

2- بی صدا حلزون (1398)

 

3- شبی که ماه کامل شد (1397)

 

4- سال دوم دانشکده من (1396)

 

5-کار کثیف (1396)

 

6- هجوم(1395)

 

7- سایه (1394)

 

8- سیانور (1394)

 

9- متولد 65(1394)

 

10- بادیگارد (1394)

 

11- ماهی و گربه (1392)

 

بیوگرافی پدرام شریفی

 

سریال های تلویزیونی 

 

1- سرباز (1397)

 

2- گشت ویژه (1395)

 

پدرام شریفی بازیگر نقش پیمان در سریال هم گناه

 

نمایش خانگی

 

1- سریال هم گناه (1398)

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.