2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
کدام شخصیت سریال خانه امن واقعی است؟

کدام شخصیت سریال خانه امن واقعی است؟

سریال جاسوسی امنیتی خانه امن یکی از سریالهای پربیننده شبکه یک است. اما جالب است بدانید یکی از شخصیت های این سریال شخصیتی واقعی است. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -شخصیت اول سریال خانه امن یک مامور امنیتی به نام کمال است که خاطرات زیادی را از نحوه دستگیری موسی خیابانی عضو ارشد سازمان منافقین در دیالوگهایش می گوید. او همچنین از حضورش در جبهه نیز حرف هایی می زند و خاطراتی از عملیات ها توضیح می دهد. اما جالب است بدانید این شخصیت واقعی است و نام کامل این شخصیت که علی کمالی معروف به کمال است که نقش او را در سریال خانه امن حمیدرضا پگاه بازی می کند. 
همچنین در سریال «خانه امن» تصویر شهیدی در اتاق عملیات را می‌بینیم که این تصویر متعلق است به شهید «علی کمالی» (معروف به کمال) یکی از سربازان گمنام امام زمان (عج) که در راه امنیت کشور به شهادت رسید.

 

شهید علی کمالی

مهر نوشت: شهید کمال یکی از شهدای امنیت است. او در دهه ۶۰ و در اوج روزهایی‌که گروهک منافقین با عملیات خرابکارانه سعی در نا امن کردن فضای کشور داشتند، حضوری چشمگیر در طراحی و اجرای عملیات‌ها علیه این گروهک معاند داشت؛ عملیات‌هایی که در نهایت منجر به شناسایی و متلاشی شدن بسیاری از خانه‌های تیمی منافقین و در نهایت برقراری امنیت شد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل نیلوفر کوخانی بازیگر نقش تابان در سریال خانه امن

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل ارسطوخوش رزم بازیگر نقش محسن در سریال خانه امن

شناسایی محل استقرار موسی خیابانی یکی از سرکردگان منافقین و به هلاکت رساندن او از جمله عملیات مهمی است که شهید کمال در طراحی و اجرای آن حضور داشت.

شخصیت «کمال» با بازی هادی حجازی‌فر در مجموعه فیلم‌های «ماجرای نیمروز» به کارگردانی محمدحسین مهدویان با الهام از این شهید بزرگوار طراحی شده است.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی کامل شایسته ایرانی بازیگر نقش یلدا در سریال خانه امن

دست‌اندارکاران سریال «خانه امن» نیز به منظور ادای احترام به این شهید والا مقام، ضمن به تصویر کشیدن تصویری از قاب عکس او در اتاق عملیات، نام شخصیت اصلی سریال با بازی حمید رضا پگاه را هم مزین به نام ایشان کرده‌اند.
 

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/10/05
کدام بازیگر نقش صمد پویان را بازی میکند؟؟
ناشناس 1399/09/23
سریال واقعا عالی وخیلی ازحقایق را روشن می کند بسیار خوب ودلنشین خسته نباشید سربازان گمنام امام زمان عج
الناز 1399/09/20
روحش شهدا شاد ، این سریال عالی و فوق العاده است

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.