2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل شایسته ایرانی بازیگر نقش یلدا در سریال خانه امن

بیوگرافی کامل شایسته ایرانی بازیگر نقش یلدا در سریال خانه امن

شایسته ایرانی یک هنرمند خاص در سینمای ایران است ، او در چندین سریال امنیتی بازی کرده است همه چیز درباره زندگی خصوصی این بازیگر را اینجا بخوانید

جامعه پویا -شایسته ایرانی هنرمند بی‌حاشیه و گزیده کار اما کار بلد و موفقی است که فعالیت هنری خود را از سال 80 در سینمای ایران شروع کرده است. 
شایسته ایرانی متولد سال 58 است و دردانشگاه آزاد در رشته نمایش است. شایسته ایرانی از معدود زنان بازیگر ایران است که آنچه برایش اهمیت دارد نقش است و چندان به زیبایی چهره در ذهن بیننده توجهی نمی‌کند هرچند چهره بسیار زیبایی دارد. او نقش فردی تراجنسی را بازی کرده که در این نقش بسیار خوش درخشیده است. 

 

شایسته ایرانی بازیگر نقش یلدا در سریال خانه امن


شایسته ایرانی در نقش زن همیشه معترض


شایسته ایرانی در نقش زنان خلافکار بسیار دیده شده است. چهره کاملا دست نخورده او کارگردانان را برای بازی دادن ترغیب می‌کند. 
شایسته ایرانی در فیلم آفساید جعفر پناهی ظاهر شد و اولین فیلم خود را بازی کرد. فیلمی که هرگز اکران نشد. 
او در فیلم آینه‌های روبرو فیلم سینمایی به کارگردانی نگار آذربایجانی در سال 88 نقش یک دختر تراجنسی رو به زیبایی ایفا می کند.
شایسته ایرانی سپس در فیلم امکان مینا بازی کرد و آنجا نیز بسیار خوش درخشید. بعد از بازی در این فیلم او در بسیاری از سریالهای امنیتی نیز نقش آفرینی کرد. یکی از نقش‌هایی که او بازی کرد در سریال ترور خاموش بود. او در این سریال نقش زن مواد فروشی را بازی می‌کرد که تلاش داشت زندگی خواهر و خواهرزاده اش را نجات دهد. 


شایسته ایرانی در کار بعدی‌اش در سریال پرطرفدار و بسیار خاص خانه امن ظاهر شده است. سریالی بسیار پربازیگر که همگی انها در جای خود ستاره هستند. او در این سریال نقش یلدا را بازی می‌کند. زنی که از فقر به خلاف روی می‌اورد. در این سریال سامان صفاری، سوگل طهماسبی ، کاوه آفاق، امین زندگانی، حمیدرضا عطایی، نیلوفر کوخانی و سیما تیرانداز نقش آفرینی کرده اند. 

 

شایسته ایرانی
هنرمندی با دغدغه‌های اجتماعی


نقش‌هایی که شایسته ایرانی انتخاب می‌کند کاملا با وسواس است. اما یک چیز در همه این نقش‌ها مشترک است دغدغه شایسته ایرانی نسبت به مسایل اجتماعی. او به شدت نسبت به مسایل اجتماعی دغدغه دارد و در جای خود نسبت به برخی مسایل اعتراض نیز کرده است. او یکی از هنرمندانی بود که از حضور زنان در ورزشگاه حمایت کرد. او نسبت به مسایل مربوط به زنان بسیار حساس است و نقش زنان فقیر که از فقر و ظلم به سمت خلاف می‌روند یکی از علاقه‌مندی های اوست که با همه احساس و قلب و هنرش ان را بازی می‌کند. 

 


ازدواج شایسته ایرانی


شایسته ایرانی هنوز مجرد است و ازدواج نکرده. او زنی کاملا مستقل است که از دوران دانشجویی هزینه‌های زندگی‌اش را همیشه خودش تامین کرده است. خانواده اش به گفته خودش بزرگترین دارایی او هستند. 

شایسته ایرانی بازیگر


دوستی با زیبا بروفه


شایسته ایرانی با زیبا بروفه دوستی بسیار نزدیکی دارد. او همچنین با یکتا ناصر نیز رابطه دوستانه ای دارد و ارتباط نزدیکش با این دو هنرمند برایش بسیار ارزشمند است و این ارتباط خارج از فضای کاری است.  
شایسته ایرانی در سریال دختر ایرانی نیز نقش دختری جوان و مبارز را بازی کرد. نقش های معترض از دیگر علاقه‌مندی‌های اوست. 


ورزش ،کتاب، موسیقی


شایسته ایران به صورت حرفه‌ای ورزش می کند و هیکل ورزیده او این مساله را به خوبی نشان می‌دهد. کتاب خواندن و موسیقی کلاسیک از علاقه‌مندی های اوست و هرگز این دو را از خود دور نمی‌کند.تیپ بسیار ساده و صورت بی‌آرایش و همیشه ساده او جذابیت این بازیگر خاص سینمای ایرانی را دو چندان کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.