2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت

شب سوم شام ایرانی؛ بهاره رهنما مچ فلور نظری را گرفت

سومین شب شام ایرانی در خانه فلور نظری و با حضور بهاره رهنما، مریم امیرجلالی و شهرزاد کمال زاده منتشر شد. اینجا را ببینید

جامعه پویا - سومین شب از دور دوم شام ایرانی در خانه فلور نظری فردا منتشر می شود.  بهاره رهنما، مریم امیرجلالی، شهرزاد کمال زاده و فلور نظری در این سری مسابقه شام ایرانی شرکت داشتند.

شب دوم شام ایرانی در خانه شهرزاد کمال زاده با حاشیه هایی روبه رو شد و ممکن بود نسخه های بعدی شام ایرانی منتشر نشود که با عذرخواهی و دلجویی بهاره رهنما اوضاع آرام شد. البته این تنها حاشیه شام ایرانی این دوره نبود در قسمت اول نیز گفت وگوی مریم امیرجلالی و فلور نظری با حاشیه هایی همراه شد. 

فلور نظری در صفحه مجازی اش نوشته است:خب شب سوم شام ایرانی منزل من ، منی که عاشقتونم ۲۶ ساله در این حرفه هستم از تیٔاتر شروع کردم با کلی سختی ، پیش رفتم تا اینکه در خانه به دوش شناخته شدم و قبولم کردید که باعث افتخارمه خدا می دونه همیشه به فکر محبوبیت بودم و هستم نه مشهور بودن خدا رو سپاس در قلبها ی مردم بزرگ ایران جایگاهی دارم . هر چند کوچک امشب همه منزل من دعوتید ، تشکر از شام ایرانی و جناب آقای ابوطالب و همه ی دست اندرکاران و گروه خوب شام ایرانی ، باور کنید قلب همه ی ما برای شما می تپه . خدا هدایت گر همه ی ما ان شا الله.

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/10/03
با احترام به همه بازيگران مخصوصا خانم امير جلالي عزيز به نظر بنده ايشون با تجربه و بزرگ گروه بودن و نبايد اين چنين تند و صريح از خانم رهنما انتقاد ميكردن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.