2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
ناگفته های بهاره رهنما از حواشی تلخ شام ایرانی

ناگفته های بهاره رهنما از حواشی تلخ شام ایرانی

بهاره رهنما درباره حواشی پیش آمده در شام ایرانی بعد از مدتها اظهارنظر کرد. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -بهاره رهنما که با حضور در شام ایرانی حواشی زیادی را تجربه کرده است . حالا با دلنوشته ای از حواشی این برنامه می گوید. 

 


برنامه شام ایرانی برای بهاره رهنما حواشی زیادی داشت. او علاوه بر اینکه با فلور نظری بحث کرد و باعث گریه او شد به خاطر اظهارنظری درباره دختران امروزی نیز دچار حاشیه زیادی شد و مجبور شد عذرخواهی کند. حرف های بهاره رهنما کار را به مجلس هم کشاند و نمایندگان مجلس هم نسبت به گفته های او واکنش نشان دادند. 

بهاره رهنما شام ایرانی
حالا بعد از گذشت چندین ماه از این برنامه بهاره رهنما دلنوشته ای از آن روزها منتشر کرده است. او نوشته است :
شام ایرانی برای من بر خلاف حواشی دوست نداشتی اش برکات بسیار بهمراه داشت جدا از اینکه مرضیه(بانوی مهمان من در شام ایرانی که قربانی سوختگی بود)کلی حمایت شد و حال بهتری پیدا کردپروسه آشنایی من با دو هم رشته نازنین و پو وکیل پایه یک دادگستری با همکاری تنی چند از دوستانم و همسرم به آزاد سازی چندین زندانی جرائم مالی منجر شد...خدای مهربان ‌و بزرگ را شاکریم که امروز توانستیم با پیگیری های انجام شده توسط این وکلای محترم : آقایان عجمی و شاعلی و تامین وجوه آن؛ سه زندانی دیگر را (از محکومین جرایم غیر عمد )با نزدیک شدن به سال جدید و جشن عید آزاد کنیم.
ضمن تشکر از مسئولین انجمن حمایت از زندانیان، از همکاری تمام عزیزان بخصوص وکلای محترم
پی نوشت: فاتحه ‌ صلوات برای مرحومه سیده صدف حسینی که آزاد سازی یکی از این زندانیان را به عهده داشت.

بیشتر ببینید: شام ایرانی ؛در خانه بهاره رهنما چه خبر است؟

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.