2024/04/23
۱۴۰۳ سه شنبه ۴ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مهدیه نساج بازیگر نقش مریم در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل مهدیه نساج بازیگر نقش مریم در سریال بیگانه ای با من است

مهدیه نساج بازیگر جوان کشورمان متولد تهران است ، بیوگرافی کامل او و اطلاعاتی از زندگی خصوصی اش را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مهدیه نساج متولد 21 آبان 1360 در تهران  هنرپیشه است. 
مهدیه نساج کم کار اما گزیده کار است و همین هم عامل موفقیت او با وجود کم کار بودنش است. 
مهدیه نساج دانش آموخته فوق لیسانس روانشناسی بالینی و لیسانس کارگردانی است که از سال 1387 تاکنون به عنوان بازیگر در پروژه های مختلف سینما و تلویزیون حضور داشته است.

 

مهدیه نساج و همسرش
شروع به کار با تئاتر


مهدیه نساج کارش را از تئاتر شروع کرده و در سال  1387 برای نخستین بار در یک سریال تلویزیونی به نام «چهل تیکه» به کارگردانی امیر فیضی حضور یافت.
بعد از اولین تجربه جلوی دوربین خود به کلاس های آموزشگاه سمندریان رفت، سپس در موسسه کارنامه زیر نظر مسعود دلخواه دوره اکتینگ را گذراند. همین دوره ها که مهدیه نساج گذراند در زندگی کاری او تاثیر بسیار زیادی داشت. 
از جمله کارهای مهدیه نساج می توان به تئاتر، اتوبوسی به نام هوس، شب بخیر مادر و ترانه ای برای آیدا داشت.
حضور درخشان مهدیه نساج در سریال مینو گام بلندی در زندگی کاری او بود. 

 

مهدیه نساج و سامرند معروفی
سریال مینو عاشقانه‌ ای است که در تابستان و پاییز 59 در روزهای آغازین جنگ تحمیلی می‌ گذرد و روایتی از عشق، خیانت و انتقام است که ناگهان با شروع جنگ شکل دیگری پیدا می‌کند و جای همه‌ چیز و همه‌ کس عوض می‌ شود. او در این سریال نقش مینو را بازی می کرد که پسرعمه اش رضا عاشق او بود. مهدیه نساج در این سریال زن مطلقه و پرستاری بود که یک فرزند داشت. 

 


خصوصیات اخلاقی و زندگی شخصی 


مهدیه نساج زن بسیار مهربانی است. او یک مادر کامل است و دخترش ملینا را بسیار دوست دارد و رابطه خوبی بین مادر و دختر برقرار است. 
مهدیه نساج سال 98 با سامرند معروفی ازدواج کرد. آنها در سریال مینو با هم آشنا شدند. سامرند معروفی در این سریال نقش دوست رضا با بازی عباس غزالی را برعهده داشت. مهدیه نساج و سامرند معروفی هردو پیش از این یکبار ازدواج کرده و ازدواج ناموفقی داشتند
مهدیه نساج روی تناسب اندام و سلامت پوست و زیبایی اش بسیار حساس است. او هر روز به مدت دو ساعت ورزش می کند و نسبت به تغذیه اش بسیار حساس است چرا که زیبایی و تناسب اندامش را به خاطر شغلش بسیار مهم می داند. 

مهدیه نساج در سریال بیگانه ای با من است
زندگی مهدیه نساج و سامرند معروفی زندگی بسیار شیرینی است و هردو از این ازدواج بسیار راضی هستند. 
این زوج بعد از سریال مینو در سریال بیگانه ای با من است هم بازی شدند. سامرند معروفی در سریال بیگانه ای با من است نقش سعید را بازی می کند سعید مردی است که تصمیم دارد فرزندش را بفروشد و همسر صیغه ای او نساء  با بازی شبنم قلی خانی به همین خاطر فرار می کند و از اینجا داستان شکل می گیرد. مهدیه نساج در این سریال نقش مریم را بازی می کند. 
سوگل طهماسبی، مهدیه نساج، پوران دخت مهیمن، پژمان بازغی، میلاد میرزایی و نگار عابدی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.