2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
ناگفته های میلاد میرزایی  بازیگرسریال شرم از روزهای سخت زندگی اش؛ کارگر تره بار بودم!

ناگفته های میلاد میرزایی بازیگرسریال شرم از روزهای سخت زندگی اش؛ کارگر تره بار بودم!

میلاد میرزایی بازیگر نقش حسام در سریال شرم از روزهایی می گوید که برای گذران زندگی در میدان تره بار کار می کرد. جزئیات زندگی دردناک او را بخوانید

جامعه پویا -میلاد میرزایی بازیگری است که سالها در سیما کار کرده اما به تازگی و چند سالی است که جلوی دوربین رفته است. 
او را با سریال بانوی عمارت که نقش رقیب عشقی شازده را داشت می شناسیم و بازی خوبش در این نقش باعث شد تا پیشنهادات بیشتری دریافت کند. سریال شرم، بیگانه ای با من است و دعوت نحس از کارهای دیگر اوست. 
میلاد میرزایی از روزهای سخت زندگی اش با خبرگزاری تسنیم گفته و مسیری که او را به بازیگری رسانده را توضیح داده است. 

او که نقش حسام در سریال شرم را بازی کرده است درباره کارهایش گفت:  دوبله کار می‌کنم و کار کردم؛ جای کاراکترهای بسیاری از فیلم سینمایی، سریال و انیمیشن صحبت کرده‌ام. نریشنِ تیزرهای تبلیغاتی هم خوانده‌ام و در این کار توانمندم؛ شاید شنیده باشید که نریشنِ برخی از آیتم‌های "فوتبال‌برتر" هم با صدایِ من است. همیشه سعی کرده‌ام طوری فعالیت کنم که نگویند چون خوش‌تیپ و چشم رنگی بوده، بازیگر شده! سراغ همه ‌چیزهایی که بازیگر به آن‌ها نیاز دارد رفتم و حرفه‌ای یاد گرفتم.

میلاد میرزایی در سریال شرم

بیشتر بخوانید: چالش های جالب میلاد میرزایی بازیگر سریال شرم و بیگانه ای با من است

وی درباره شروع فعالیتش گفت:کلاس‌های تئاتر از سال 1383- 1384 رفتم، موسیقی را حرفه‌ای دنبال کردم و به صورت متعدد، کلاس‌های بیان رفتم و روزی 17 ساعت تمرین کردم. عکاسی حرفه‌ای و فیلمسازی را دنبال کردم؛ بازیگر مورد علاقه‌ام خاویر باردم است، شاید خودش آنقدر خبر نداشته باشد در زندگی‌اش دنبالِ کارهای متفاوت او هستم. هم سازهای موسیقی را می‌شناسد، عکاسی و نقاشی هم می‌داند. یعنی در واقع از همه رشته‌های هنری سردرمی‌آورد و به قولی همه فن حریف است. تمام تلاشم همین ست که بازیگر عمیق و خوبی باشم حالا چقدر موفق بوده‌ام باید بقیه بگویند.

من بابلی‌ام و افتخار می‌کنم به جایی که رشد کرده‌ام و خانواده‌ای که همیشه زحمتم را کشیده‌اند. همیشه کار کرده‌ام و زمان‌هایی که پول شهریه کلاس‌هایم را نداشتم و در بازار روز از ساعت 11 شب تا 6 صبح در تره بار کار می‌کردم. بر و بچه‌های بازار روز شاهدند؛ در باغِ مردم روزمزد کار می‌کردم. بنایی و کارگری کردم و از این سخت‌کوشی بسیار خوشحالم. وضعیت مالی خوبی نداشتم و نمی‌توانستم گیتار بخرم و یا شهریه کلاس‌های موسیقی‌ام را بپردازم. 

 

میلاد میرزایی و الهام طهموری

جالب است بدانید در تهران کسی را نمی‌شناختم و کسی را نداشتم. رفتم شرکت داروسازی فارماشیمی و گفتم می‌خواهم کار کنم. گفتند کارگر می‌خواهیم! از ساعت 5 صبح تا 9 شب. کانتینر بار می‌آورد و من خالی می‌کردم. یادم نمی‌رود سریالی در حال پخش بود که من در آن کار ایفای نقش کردم؛ فکر می‌کنم "رنج پنهان" بود. آن اواخر مدیرعامل مرا دید و گفت تو همانی که در این سریال می‌بینیم. من گفتم اینجا هستم! 

این بازیگر سخت کوش ادامه داد: در «بیگانه‌ای با من است» که از شبکه دو پخش می‌شود من نقش امیرعلی را دارم. امیرعلی نقشی است که کل سریال راجع به اوست. پسر پرویز پورحسینی در سریال چه افتخاری واقعاً. افتخاری دیگر که باز در کارنامه‌ام به آن مفتخرم، کار با انسان کاربلد و دانایی همچون "احمد امینی" کارگردان این سریال که خیلی دوست داشتم با او کار کنم. نقشم زیاد نیست اما بازخوردهای خوبی گرفتم. 

چند جا گفتند شبکه دو و سه، دو کار همزمان روی آنتن داری؟! 17 سال است کار می‌کنم با چه مشقت‌ها و سختی‌هایی روزگار گذراندم تا اینجا رسید. این چیزها را می‌شنوم و می‌بینم، دل‌چرکین می‌شوم. نمی‌دانند چه سختی‌هایی را پشت سر گذاشتم، پول کرایه نداشتم از شمال به تهران بیایم و راننده‌های آنجا شاهدند که با من ماهیانه حساب می‌کردند.
 

 

دیدگاه‌ها
طرفدار 1400/02/28
آفرین عالیه. به نظر من خیلی خوبه که انسان خود ساخته ای هستید و داستان زندگیتون حتی کارگری رو با افتخار تعریف می کنید. امیدوارم موفق و سلامت باشید. آرزومه یک روز مثل شما بازیگر توانا،محبوب،همه فن حریف و پر تلاش باشم.
فاطمه 1399/09/30
سلام انشالله موفق باشید شما دانشگاه صالحان قائمشهر بودید درسته یادمه اونموقع گوینده رادیو بودید
اسکویی 1399/09/29
اقای میرزایی بسیار توانمند وعالی هستید امیدوارم از این بهتر هم باشید مسلما انسان های خودساخته جایگاه ویژه ای پیدا می کنند به امید کارهای بهتر وبیشترتون موفق باشید وسرافراز
ناشناس 1399/09/28
موفق باشید

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.