2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی در سریال روزهای ابدی

بیوگرافی کامل امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی در سریال روزهای ابدی

امین اسکندریان یک بازیگر تمام حرفه‌ای در تئاتر است. او در سریال روزهای ابدی نقش اول مرد را بازی کرده‌است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -امین اسکندریان هنرپیشه‌ای است که به یک دهه شصتی پر تلاش معروف است. 
امین اسکندریان سالهاست که در تئاتر بازیگری می‌کند و در نمایش‌های سخت و مهمی هم نقش آفرینی کرده‌است.
 بازی در سریال آوایی در گلستان در سال 79 اولین تجربه بازیگری امین اسکندریان محسوب می‌شود ، امین در این سریال یک نوجوان بود اما به خوبی نقش آفرینی کرد و خوش درخشید. 

امین اسکندریان


او البته در نمایش‌های در نمایش هایی چون بخاطر پدرم، مکبث، درخت سیب گناهکار نیست و... به ایفای نقش پرداخته است.
امین اسکندریان با اینکه سالهای طولانی است در تئاتر به عنوان یک بازیگر درجه یک شناخته می‌شود اما به تازگی پا به دنیای تصویر گذاشته است. 
او در سریال روزهای ابدی نقش اول مرد را بازی کرده‌است. روزهای ابدی دومین کار تلویزیونی امین اسکندریان است ، اما می‌توان گفت در واقع معرفی او به مدیوم تلویزیون با روزهای ابدی اتفاق افتاده‌است چرا که او برای اولین بار در این سریال بود که نقش اول مرد را برعهده گرفت. 
سریال خانه ابدی در سه فاز تهیه و تولید شده و از پیش از انقلاب شروع شده و به وقایع مهم انقلاب مانند تسخیر سفارت آمریکا و کودتای نوژه می پردازد. 

 

امین اسکندریان بازیگر نقش مهدی در سریال خانه ابدی
جواد شمقدری کارگردان این سریال تاریخی است. علاوه بر امین اسکندریان ، کیمیا اکرمی نیز در این سریال بازی کرده‌است. کیمیا اکرمی نقش مقابل مهدی را بازی کرده و در این سریال بازیگر نقش محبوبه است. 

 


زندگی خصوصی امین اسکندریان


امین اسکندریان از زندگی خصوصی‌اش چیزی منتشر نکرده‌است. او به طور کامل کار را از زندگی خصوصی و حریم خصوصی‌اش جدا کرده و در صفحه اینستاگرامش کارهایش را معرفی کرده‌است. 
از جمله علاقه‌مندهای غیر بازیگری امین اسکندریان  شعر است او علاقه زیادی به شعر و ادبیات کلاسیک ایران دارد و سعدی و مولانا دو شاعری هستند که او نسبت به آنها ارادت دارد. 


امین اسکندری بسیار شعر می‌خواند و بسیار اهل مطالعه است. او در روزهای غیرکاری‌اش زیاد کتاب می‌خواند و سعی می‌کند همیشه در جریان اخبار و اتفاقات روز قرار داشته باشد. 
سریال روزهای  ابدی یک سکوی پرش برای امین اسکندریان است چرا که نقش اول این سریال را بازی کرده و بسیار دیده شده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.