2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
بیوگرافی کامل یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی

بیوگرافی کامل یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی

یلدا افشارنیا بازیگر جوانی است که با سریال روزهای ابدی به دنیای تصویر معرفی شد. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -یلدا افشارنیا بازیگر جوانی که برای اولین بار در سریال روزهای ابدی ظاهر شد. 
یلدا افشارنیا بازیگر دهه هفتادی است که از دوران کودکی به بازیگری علاقه داشت و همین علاقه باعث شد تا او تلاش زیادی بکند و در نهایت موفق شد با بازی در

سریال روزهای ابدی وارد حرفه بازیگری شود. 

 


یلدا افشاری در این سریال که جواد شمقدری آن را کارگردانی کرده است نقش مهناز را بازی می کند که یکی از  نقش های اصلی است. 

یلدا افشارنیا


یلدا افشارنیا چطور وارد حرفه بازیگری شد


 انطور که اطلاعات منتشره نشان می‌دهد جواد شمقدری که برای نقش مهناز در سریال خود دنبال چهره ای تازه بوده است که تصمیم می گیرد از داوطلبان تست بازیگری بگیرد و به این ترتیب یلدا افشارنیا که میان داوطلبان بود تست داد و مورد قبول قرار گرفت. 
مهناز یکی از شخصیت  های اصلی سریال روزهای ابدی است ، این نقش می‌توانست سکوی پرتابی برای یلدا افشارنیا باشد که در نهایت با موفقیتی که او در این نقش به دست آورد این اتفاق افتاد. 

 

یلدا افشارنیا بازیگر نقش مهناز در سریال روزهای ابدی


لیدا افشار نیا درباره نقش مهناز گفته است: وقتی تست دادم اصلا فکر نمی کردم قبول بشوم. روزی که برای تست دادن رفتم حتی نمی دانستم قرار است برای نقش اصلی سریال از من تست بگیرند. روزهای پر هیجانی را پشت سر گذاشتم.

 


یلدا افشارنیا درباره شخصیت مهناز گفته است: مهناز کاراکتر دوست داشتنی، جسور و ماجرجو است که به نظر من همه او را دوست خواهند داشت.
این بازیگر درباره نزدیکی شخصیت خودش به این نقش نیز گفت: خیلی از هم فاصله ندارد. تفاوت دارد اما نه آنچنان. مهناز شخصیت بسیار مهربانی است.
افشارنیا درباره کار با شمقدری هم گفته: کار با آقای شمقدری خیلی خوب است. او خیلی همراه بازیگر است و به من خیلی کمک کرد.

 


سریال روزهای ابدی برای افشارنیا یک شروع محکم است و به احتمال زیاد در آینده درباره او بیشتر خواهیم شنید.
از زندگی شخصی یلدا افشارنیا اطلاعات زیادی در دست نیست. صفحه اینستاگرام خانم افشار نیا خصوصی است و فقط عکسی از سریال روزهای ابدی در آن منتشر شده است. 

سریال روزهای ابدی سه بازیگر جدید به تلویزیون معرفی کرد که بجز یلدا افشار نیا، کیمیا اکرمی و امین اسکندریان دو بازیگر دیگر هستند. 

 

دیدگاه‌ها
M 1400/01/06
من خیلی از دست نویسنده این سریال ناراحت شدم چون اگر سریال روزهای ابدی را با دقت نگاه کنید می فهمید که سکانس های عاشقانه ای بین مهناز و مهدی صورت گرفته است ولی با این حال آنها باهم ازدواج نکردند و مهدی با محبوبه ازدواج کرد و این انتخاب غلط محبوبه را نقش اول زن کرد بنظر من نباید نویسنده این کار را میکرد چون آنها در حال شکل دادن یک رابطه عاشقانه بودند و ازدواج آنها سریال را بسیار جالب میکرد واقعا این اشتباه نویسنده همیشه طرفداران مهناز و مهدی را آزرده میکند
ناشناس 1399/11/23
سریال خیلی خوب وآموزنده ای است چون بسیاری از اتفاقات واقعی انقلاب را ما حتی نشنیده بودیم مثل حوادث کپگان وگنبد وکردستان و.... نسل آینده بیشتر از این نیازمند روشنگری است امیدوارم این گونه مستندات در آینده نیز ساخته شود
فریبا 1399/11/11
انشا الله دراین راه موفق باشند
ناشناس 1399/11/11
من در سریال روزهای ابدی از یلدا افشار نیا خوشم میاد

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.