2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل ونوس کانلی بازیگر نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل ونوس کانلی بازیگر نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است

ونوس کانلی بازیگر جوانی است که نقش های مهمی را بازی کرده است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -ونوس حسن کانلی، بازیگر جوان کشورمان است که فعالیت بازیگری را از سال 93 شروع کرد.  

وی بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و به مدت ۴ سال در تئاتر به فعالیت پرداخت تا این که در اردیبهشت ماه (1393) برای اولین بار پیشنهاد بازی در فیلم «تا آمدن احمد» را پذیرفت و به ایفای نقش پرداخت.
ونوس حسن کانلی سپس  نقش یگانه در سریال دوردست ها بازی کرد و خوش درخشید. 

 

ونوس کانلی در بیگانه ای با من است

 ونوس حسن کانلی در این فیلم نقش یک دختر جنوبی درونگرا را بازی کرد تا این که جواد ارشاد، کارگردان سریال دوردست ها برای ایفای نقش یگانه به او پیشنهاد بازی داد که این روزها این سریال از شبکه یک پخش می شود. او در این سریال نقش دختری را بازی می کند که برای انتقام گرفتن از پدرش به کارخانه او راه می یابد، ولی در ادامه هواخواه او می شود.
زندگی خصوصی ونوس حسن کانلی
ونوس حسن کانلی به نظر می رسید یک بازیگر دهه 70 باشد هرچند او از تاریخ تولدش در جایی صحبت نکرده است اما به نظر می رسید او در دهه 70 به دنیا آمده باشد. ونوس حسن کانلی رابطه بسیار نزدیک و صمیمی با مادربزرگش دارد. این رابطه باعث شده تا او درباره مادربزرگش بگوید: مادربزرگن نیمی از وجود من است. 
یکی از زیباترین صحنه هایی که ونوس حسن کانلی با مخاطبانش به اشتراک گذاشته کیک تولدی است که مادر بزرگ ونوس به مناسبت تولد او پخته و با نوه اش این روز را جشن گرفته است. 
بازی در سریال بیگانه ای با من است
از دیگر نقش های مهمی که ونوس حسن کانلی بازی کرده نقش لیلا در سریال بیگانه ای با من است بوده، او در فاز دوم این سریال نقش آفرینی کرده است. 

 

لیلا در بیگانه ای با من است
ونوس حسن کانلی با مریم خدارحمی دوستی بسیار نزدیکی دارد و رفاقت آنها در میان سینمایی ها زبان زد است. 
علاقه مندی های ونوس حسن کانلی
خانم حسن کانلی ورزش و کتاب خواندن را به صورت کاملا حرفه ای دنبال می کند. او معتقد است کتاب خواندن در فن بیان او تاثیر بسیار زیادی می گذارد و حتما باید با کتاب های روز دنیا آشنا باشد. او همچنین کوهنوردی را به عنوان ورزش انتخاب کرده و سعی می کند همیشه استایلش را مناسب نگه دارد و در امادگی باشد تا به خوبی بتواند ایفای نقش کند. 
ونوس حسن کانلی اطلاعاتی درباره خانواده اش منتشر نکرده است او در صحفه اینستاگرامش از کارهایش نوشته و بیشتر از مادربزرگش صحبت کرده است. 
ونوس حسن کانلی برای بازی در فیلم  تا امدن احمد کاندیدای دریافت جایزه هم شد.

فیلم شناسی ونوس کانلی


فیلم تا آمدن احمد (صادق صادق دقیقی – 1393 )

سریال دور دست ها ( جواد ارشادی – 1394 )
سریال بیگانه ای با من است ( 1399)
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.