2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان

بیوگرافی کامل امیرحسین طاهری بازیگر نقش کریم در سریال باخانمان

امیرحسین طاهری بازیگر جوانی است که در مدیوم تلویزیون با سریال با خانمان حاضر شد. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -امیرحسین طاهری بازیگر جوانی است که بازیگری را از تئاتر شروع کرد و آنقدر خوش درخشید که وارد فیلم های موفقی چون لانتوری شد. 

امیرحسین طاهری 16 دی ماه سال 60 به دنیا امده است. 
امیرحسین طاهری دانش آموخته بازیگری نیز هست. او از سن بسیار کم کار در حوزه تئاتر را آغاز کرد و بعد از مدتی کوتاه تبدیل به یک بازیگر درجه یک و حرفه ای در حوزه تئاتر شد. از جمله کارهای او می توان به نمایش ولپن به کارگردانی مهدی کوشکی اشاره کرد.  ولپن فیلم تئاتری محصول سال 1396 است و بازیگرانی چون «سجاد باقری»، «ستاره پسیانی»، «حسین خدا رحمی»، «ماهان خورشیدی»و « محمد طیب طاهر» در آن بازی کرده اند. این تئاتر فروردین و اردیبهشت سال 1396 در تالار ایرانشهر، سالن استاد ناظرزاده کرمانی به روی صحنه رفت.

امیرحسین طاهری


امیرحسین طاهری برای اولین بار با منیژه حکمت روی پرده سینما رفت او در فیلم بندربند نقش آفرینی کرد و بسیار خوش درخشید و دیده شد. دیگر کار سینمایی امیرحسین طاهری فیلم لانتوری است. امیرحسین طاهری در این فیلم با نوید محمد زاده هم بازی شد. 

 


امیرحسین طاهری برای اولین بار در تلویزیون در سریال باخانمان دیده شد. او در این سریال یکی از نقش‌های اصلی را بازی می‌کند. امیرحسین طاهری در سریال باخانمان نقش کریم را برعهده دارد و دوست صمیمی مسعود با بازی حسام محمودی است. 


کریم جوانی دانشجو است که با دوستش یک رستوران را اداره می‌کند و درس هم می خواند. او یک جوان جنوبی است که با لهجه شیرین جنوبی صحبت می‌کند و تلاش می‌کند در کنار مسعود که استاد و دوستش است خانواده او را پیدا کند. 

امیرحسین طاهری در نقش کریم سریال باخانمان


امیرحسین طاهری به دلیل شغلی که دارد به طور مرتب ورزش می کند و دو ورزش مورد علاقه اوست. او بسیار کتاب می‌خواند و فیلم تماشا می کند. 
انجام تمرین‌های روزانه برای تقویت فن بیان و یادگیری لهجه های مختلف ، انجام ورزش های هوازی و کششی از جمله کارهایی است که او به طور روزانه انجام می‌دهد. 

 


باخانمان اولین کار طنز امیرحسین طاهری است و پیش از این او در تئاترها و فیلم‌ های جدی نقش آفرینی کرده‌است. 
در سریال باخانمان علاوه بر امیر حسین طاهری ، حسام محمودی و الهام اخوان هم نقش آفرینی کرده‌اند. از دیگر بازیگران این سریال حسن پورشیرازی، آتیلا پسیانی، سپند امیرسلیمانی و شقایق دهقان هستند. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.