2024/04/18
۱۴۰۳ پنج شنبه ۳۰ فروردين
بیوگرافی کامل مهروز ناصر شریف بازیگر نقش آرش در سریال با خانمان

بیوگرافی کامل مهروز ناصر شریف بازیگر نقش آرش در سریال با خانمان

بیوگرافی کامل مهروز ناصر شریف بازیگر را اینجا به طور کامل بخوانید.

جامعه پویا -مهروز ناصر شریف بازیگر جوان ایرانی که چندسالی است در سریال های مختلف حضور موفقی داشته است در لنگرود گیلان به دنیا آمده است. 
مهروز ناصر شریف متولد سال 63 است و بازیگری را در از دوران دبیرستان شروع کرده است. او در دبیرستان طراحی خوانده و در دانشگاه نیز در رشته بازیگری تحصیل کرده است. 


مهروز ناصرشریف پیش از آنکه بازیگر شود پشت صحنه فعال بود و به عنوان دستیار کارگردان در چند پروژه فعالیت کرد. او هم زمان در تئاتر هم بازیگری می کرد و حضور موفقش در سریالها ناشی از تجربه هایی بود که پیش از بازی اندوخته بود. مهروز ناصر شریف در سریال راه طولانی در نقش نیما تک پسر خانواده امیری ایفای نقش کرده بود که نقشی بسیار مهم و کلیدی اولین تجربه بازیگری او در یک سریال بود.
مهروز ناصر شریف درباره تجربه کاری اش به عنوان بازیگر می گوید: در سال ۸۴ به عنوان مجری بازیگر در قسمت «کبوتر دات کام» برنامه نیمرخ در ۶۵ قسمت حضور داشتم.بازیگری را از تئاتر شروع کردم.

 

مهروز ناصر شریف در کنار حسام محمودی و حسن پورشیرازی
سال ۸۷ کار تئاتر کودک می‌کردم و بعد از آن وارد مجموعه تئاتر شهر شدم و با هما روستا همکاری‌هایی داشتم.
آخرین کاری که برای جشنواره فجر انجام دادم، نمایش باغ آلبالو به کارگردانی حسن معجونی بود


البته از سال ۷۸ تا ۸۶ تئاتر بازی می‌كردم. در سال ۸۴ هم در سریالی به نام «نیمرخ» بازی كردم. فكر می‌كردم آن كار برای من پله ترقی محسوب می‌شود
اما هیچ‌وقت نفهمیدم چرا یكدفعه متوقف شدم. سرانجام بعد از ۶ سال بازی نقش نیما به من سپرده شد.

 


زندگی خصوصی مهروز ناصر شریف


مهروز مجرد است و هنوز ازدواج نکرده، تمرکز مهروز ناصرشریف روی کار است و هر چیزی که منجر به پیشرفت او در کار شود را انجام می دهد. آنچه مهروز ناصر شریف را خوشحال می کند ایفای درست نقش است. او در مصاحبه ای گفته است: من هیچ وقت حریص شهرت نبودم و همیشه دوست داشتم کارم را درست انجام دهم. 

 

مهروز ناصرشریف و علی نصیری
شاید همین طرز تفکر مهروز ناصر شریف بود که باعث رشد و پیشرفت او شد. 
او از اتفاقی هولناک در دوران نوجوانی اش می گوید و اینطور تعریف می کند: پدر من در نوجوانی من ورشکسته شد و ما تحت‌ فشارهای اقتصادی قرار گرفتیم اما هم من و هم پدر من توقع زیادی از هم نداشتیم.
پدر من حتی شهریه هنرستان من را هم نمی‌داد و به همین خاطر محبور شدم که روی پای خودم بایستم. او در سریال قاب خاطره در کنار استاد نصیریان و شهره سلطانی و ….ایفای نقش کرده است.
همچنین در آثاری چون فرصتی دوباره و جبران و هیئت مدیره… نقش داشته است.

 


مهروز ناصرشریف در با خانمان


مهروز ناصرشریف یکی از بهترین اجراهایش را در سریال با خانمان داشته است. این سریال طنز که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد. با حضور استادان بزرگ بازیگری چون حسن پورشیرازی و شهره لرستانی تهیه شده است. مهروز ناصر شریف در این سریال نقش آرش را بازی می کند آرش جوان ثروتمند و عاشق پیشه ای است که عاشق گوهر با بازی الهام اخوان شده است.

 

گوهر یک دختر نخبه است که طرح هایش برای تولید ماشین خورشیدی در ایران مورد استقبال قرار نمی گیرد از دانشگاه بیرمنگام برای او پذیرش می آید. حالا آرش و گوهر در یک دوراهی هستند عشق با تحصیل. نقش پدر و مادر گوهر را حسن پورشیرازی و شهر لرستانی بازی می کنند. حسام محمود دیگر بازیگر این سریال است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.