2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل نیلوفر شهیدی بازیگر نقش آذر در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل نیلوفر شهیدی بازیگر نقش آذر در سریال بیگانه ای با من است

نیلوفر شهیدی بازیگر و دختر استاد اسفندیار شهیدی بازیگر توانایی است که در چند سریال موفق از جمله بیگانه ای با من است نقش آفرینی کرده بیوگرافی کامل او را بخوانید

جامعه پویا - نیلوفر شهیدی بازیگر جوانی است که از کودکی میان سینماگران بزرگ شد. چرا که پدرش یکی از پیشکسوتان این عرصه است. 
نیلوفر شهیدی  متولد سال 62 است و فوق لیسانس کامپیوتر دارد. به رغم اینکه خانم شهیدی در رشته فنی تحصیل کرده اما علاقه اش به بازیگری او را به سینما و تلویزیون کشاند و یکی از موفق ترین بازیگران زن در تلویزیون شد. 

نیلوفر شهیدی و همسرش
پدر نیلوفر فیلم بردار پیشکسوت سینما است. اما مخالفت های پدر هم نتوانست جلوی نیلوفر را برای بازیگری بگیرد. 
نیلوفر شهیدی درباره نحوه بازیگر شدنش می گوید: وقتی در رشته هنر در دانشگاه قبول شدم باز هم پدرم مخالفت کرد ومن مهنسدی کامپیوتر را انتخاب کردم و در رشته فنی تحصیل کردم. تا اینکه سر یکی از کارهای پدرم حاضر شدم و از آنجا بود که وارد عرصه بازیگری شدم. آنطور که روایت شده است در سال 1389 به صورت اتفاقی نزد پدرش که سر یکی از کارهای فیلمبرداری بود رفت و آقای صادق کرمیار هم کارگردان این فیلم بود و این کارگردان به او پیشنهاد بازیگری داد. او پس از دو ماه به بازی در فیلم دعوت شد. نخستین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد سینما سوخته به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود.

 

سریال زمستان گرم به کارگردانی رسول صانعی در سال 93 که از شبکه تهران پخش شد هم اولین سریالی بود که در آن بازی کرد.

 

نیلوفر شهیدی و همسرش


درخشش در سریال وارش


هرچند نیلوفر شهیدی در سریال به کجا چنین شتابان نقش آفرینی کرد و موفق هم شد اما بازی او در سریال وارش در نقش دختر تراب و عروس وارش و همچنین در سریال مرضیه که آخرین کار مرحوم ماهچهره خلیلی بود بسیار دیده شد و نیلوفر شهیدی را در میدوم تلویزیون به یکی از بهترین بازیگران تبدیل کرد. 

بیشتر بخوانید:عاشقانه نیلوفرشهیدی برای شوهرش در سالروز ازدواجشان

 

نیلوفر شهیدی در وارش


زندگی خصوصی 


نیلوفر شهیدی همانطور که گفته شد دختر استاد شهیدی استاد فیلم برداری در سینماست. نیلوفر شهیدی آبان ماه سال 98 ازدواج کرد و در کنار همسرش زندگی عاشقانه ای دارد. 


از علاقه مندی های نیلوفر شهیدی، ورزش، موسیقی ، کتاب خوانی و تبحر در زبان انگلیسی است. 
او فعلا فرزندی ندارد. خانم شهیدی در خانواده ای کم جمعیت زندگی کرده و در زندگی فردی و اجتماعی بسیار موفق است. 
نیلوفر شهیدی در سریال بیگانه ای با من است نقش آفرینی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.