2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل فاطمه نیشابوری بازیگر نقش کوکب در سریال ملکه گدایان

بیوگرافی کامل فاطمه نیشابوری بازیگر نقش کوکب در سریال ملکه گدایان

فاطمه نیشابوری بازیگری خاص است که در سریال ملکه گدایان نقش کوکب را برعهده دارد. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -فاطمه نیشابوری بازیگر جوان کشورمان است که به کارهای خاص و تکنیکی معروف است. 


فاطمه نیشابوری بازیگری گزیده‌کار است. کارگردانها می دانند که اگر قرار است یک نقش خاص و متفاوت برای یک زن داشته باشند بهترین گزینه حتما فاطمه نیشابوری است. 
فاطمه نیشابوری متولد دهه 60 است او زنی جوان و بدون حاشیه است که مانند بسیاری از همکارانش بازیگری را از تئاتر شروع کرده و دانش اموخته هنر نیز هست. 
فاطمه نیشابوری هیکلی ورزیده و صورتی دست نخورده دارد. از عمل های جراحی عجیب و غریب در صورت این بازیگر خبری نیست و همین هم او را از بسیاری از هم‌صنفان خود متفاوت می‌کند. 

 


فاطمه نیشابوری از بازی در نقش‌های منفی هیچ هراسی ندارد و تجربه کردن را دوست دارد. بهترین نمونه برای تایید این ادعا نقش او در سریال ملکه گدایان است. او بازیگر نقش کوکب است. زنی بداخلاق و بدجنس که از کودکان بهره‌کشی می کند. 

فاطمه نیشابوری در زنونه


فیلم شناسی فاطمه نیشابوری

 

فاطمه نیشابوری پیش از این در فیلم های «سه کام حبس»، « زنونه» و «اورکا» بازی کرده است و یکی از بازیگران سریال «ملکاوان» بوده است. اولین تجربه او در سریال خانگی ملکه گدایان است که یکی از نقش های کلیدی آن را برعهده دارد. 

 


زندگی خصوصی فاطمه نیشابوری


فاطمه نیشابوری زنی با هیکلی ورزیده و قدی بلند است. خصوصیات فیزیکی او ، فاطمه نیشابوری را به یکی از محدود گزینه‌هایی تبدیل کرده است که می توان برای نقش‌های پر اکت به بازی گرفت. او به صورت روزانه ورزش می‌کند و کتاب می‌خواند. علاقه‌مندی او موسیقی است برعکس نقشی که در سریال ملکه گدایان دارد او رابطه بسیار خوبی با بچه‌ها دارد.فاطمه نیشابوری اهل فضای مجازی نیست. او تا به حال مصاحبه هم نکرده است و تلاش می‌کند همیشه خودش و خانواده‌اش را از حاشیه‌های فضای مجازی دور نگه دارد. هنوز اطلاعاتی درباره متاهل یا مجرد بودن او در دست نیست. 


فاطمه نیشابوری به زنان انگلیسی تسلط دارد و همین موضوع او را برای بهره گیری از کتاب های خارجی برای پیشرفت در کار بسیار کمک کرده است. 

کوکب در ملکه گدایان


 فاطمه نیشابوری در ملکه گدایان


فاطمه نیشابوری در سریال ملکه گدایان نقش کوکب را برعهده دارد. او  زنی است که از کودکان بهره‌کشی می کند و آنها را به گدایی وادار می‌کند، غذا نمی‌دهد و با خوب قصه یعنی باران کوثری در نقش افرا دشمنی می‌کند. 
قصه سریال ملکه گدایان همان قصه معروف شرو خیر است که فاطمه نیشابوری در قسمت شر ایستاده است. کمتر زنی در سینمای ایران جسارت چنین انتخابی را دارد چرا که معمولا سلبریتی‌ها از نامحبوب بودن در میان مخاطبان هراسان هستند اما به نظر می‌رسید فاطمه نیشابوری به هنرش بیشتر از هر نوع محبوبیتی پایبند است. 

 

 

دیدگاه‌ها
معلم 1400/05/28
از بهترين و تواناترين بازيگراني. آرزوي موفقيتهاي روزافزون برات دارم
Mhdie 1400/02/27
نقش منفی داره ولی توانایی بازیگریش خیلی خوبه من که دوسش دارم :)
ناشناس 1400/01/01
فاطمه جون 😍من از نزدیک دیدمت شاید یادت نیاد😇ولی خیلی عشقی❤
ناشناس 1399/12/06
ممنون
F.Sh 1399/11/23
فاطمه جون عشقی😍من از نزدیک دیدمت و میدونم چقدر خوبی😍😘ایشالله همیشه موفق باشی و بدرخشی❤

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.