2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بیوگرافی کامل امیرعباس نوری بازیگر نقش کودکی امیرعلی در بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل امیرعباس نوری بازیگر نقش کودکی امیرعلی در بیگانه ای با من است

امیرعباس نوری کودک بازیگری است که به نظر می رسد از همین حالا راهش را انتخاب کرده است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -امیرعباس نوری بازیگر خردسالی است که والدینش از وقتی که او بسیار کوچک بوده فضای هنری قرار دادند. 

 


امیر عباس نوری 9ساله است و تا به حال در چند سریال تلویزیونی حضور داشته است. استایل خاصل او باعث شد تا نسبت به هم سالان خودش بیشتر موردتوجه قرار گیرد. موهای فری و خرمایی رنگش و اندام کشیده اش از ویژگیهای اوست که امیرعباس را متفاوت کرده است. 

 

امیرعالی و لیلا در سریال بیگانه ای با من است
امیر عباس نوری در سریال سرگذشت نقش آفرینی کرد و با توجه به اینکه کودک است تسلط زیادی روی دیالوگ هایش داشت به همین دلیل هم در سریال بیگانه ای با من است هم انتخاب شد. 

امیرعباس نوری در سریال سرگذشت
امیرعباس نوری نقش کودکی امیرعلی را در سریال بیگانه ای با من است بازی می کند. او در این سریال نقش پسر نساء با بازی شبنم قلی خانی را برعهده دارد. امیرعلی کودکی گستاخ است که بسیار مورد توجه خانواده بوده و در رفاه کامل به سر می برد. همه فکر می کنند او نوه واقعی خانواده شهرابی است درحالیکه نوه واقعی خانواده شهرابی لیلا با بازی آوا شراهی است که به دلیل کارهایی که نساء کرده جای این دو عوض شده است. 

شبنم قلی خانی و امیرعباس نوری
امیرعلی از کودکی عاشق لیلا میشود و فصل دوم سریال بیگانه ای با من است در واقع سرگذشت این دو کودک است که به بزرگسالی می رسند. 
امیرعباس نوری در سریال هیات مدیره در کنار لیلی رشیدی هم نقش آفرینی کرده است و هرچند کودک است اما کارنامه پرباری دارد. به نظر می رسد این کودک از همین حالا راه خود را انتخاب کرده اند و والدینش نیز با دقت خاصی در هنرپیشه شدن فرزندشان تلاش می کنند. 

 

دیدگاه‌ها
رادمهز 1401/12/11
هم کلاسی منه

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.