2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
جدیدترین خبرها از فصل چهارم  از سرنوشت؛ بازیگران جدید آمدند!

جدیدترین خبرها از فصل چهارم از سرنوشت؛ بازیگران جدید آمدند!

آخرین خبرها از فصل چهارم سریال از سرنوشت از پیوستن بازیگران جدید به این سریال گزارش می‌دهد

جامعه پویا -سریال پرطرفدار از سرنوشت وارد فصل چهارم شد و همانطور که عوامل فیلم قول داده بودند فصل چهارم این سریال ساخته شده و وارد مرحله فیلم برداری شده‌است. 
فصل چهارم سریال از سرنوشت را محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان برعهده دارند و آنطور که گزارش شده است ، اسنفدماه فیلم برداری آغاز می‌شود. 
تصویربرداری فصل چهار سریال «از سرنوشت» در سی قسمت از نیمه اسفند آغاز خواهد شد.

 

سریال از سرنوشت

این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه کنندگی علی اکبر تحویلیان در سه فصل برای شبکه دو سیما ساخته و پخش شده است.


همچنین تاکنون نگارش نیمی از متن ها توسط محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی انجام شده است و قصه در ادامه زندگی هاشم و سهراب و چالش های آنها با زندگی است.

بنابر این گزارش، در فصل جدید قرار است بازیگرهای اصلی در کنار بازیگران جدید حضور داشته باشند.

 

سهراب و هاشم در از سرنوشت

به گزارش فارس، علیرضا بذرافشان فصل دو این سریال را کارگردانی کرد و محمدرضا خردمندان کارگردانی فصل یک و سه را به عهده داشت. 

مسعود پاکدل، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیمه بهارمست، مجید واشقانی، کامران تفتی، لیلا بلوکات، مریم کاظمی، فریبا نادری، علیرضا استادی، مهدی صبائی، مائده طهماسبی و علیرضا آرا، پوریا پورسرخ از بازیگرانی هستند که در دو فصل این سریال به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین فاطیما بهارمست، مرضیه موسوی از بازیگران این سریال بودند.

محمدرضا خردمندان و کیسان دیباج

این سریال ۵۰ قسمتی از ابتدا توسط جمعی از نویسندگان از جمله محمد محمود سلطانی، نویسندگی روح ا... صدیقی، سارا خسرو آبادی و مسعود کرمی به نگارش درآمد و در ادامه نویسندگان آن تغییر کردند.
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.