2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت
بیوگرافی کامل سارا بهارلو بازیگر نقش رها در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل سارا بهارلو بازیگر نقش رها در سریال بیگانه ای با من است

سارا بهارلو بازیگر بسیار جوانی است که از کودکی بازیگری را شروع کرده است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سارا بهارلو بازیگر بسیار جوانی است که به رغم جوانی‌اش کارنامه پرباری در بازیگری دارد. 
سارا بهارلو متولد سال 81 است و بازیگری را از سه سالگی آغاز کرد. او با توجه به شغلی که مادرش دارد از کودکی با این حرفه آشنا بود و در نهایت هم یک بازیگر حرفه ای شد. 

سارا بهارلو در سریال بیگانه ای با من است


زندگی خصوصی سارا بهارلو


مادر سارا بهارلو ماندا نصرتی بازیگر و  مجری با سابقه تلویزیون است. پدر این بازیگر پزشک است. سارا بهارلو تک فرزند است و رابطه بسیار خوبی با پدر و مادرش دارد. سارا بهارلو اولین بار وقتی که سه ساله بود بازی کرد و در همان کودکی هم بسیار خوش درخشید. 
سارا بهارلو دختری بسیار پرنشاط است و رابطه بسیار نزدکی با پدر و مادرش دارد و رفاقتی عمیق بین آنها برقرار است. 
او مانند یک هنرپیشه حرفه ای زندگی می کند. هر روز ورزش می کند، کتاب می خواند و فیلم می بیند و تلاش می کند زبان انگلیسی را با دقت و بخوبی بیاموزد. سارا علاوه بر بازیگری، در رشته های هنری دیگر نظیر نوازندگی و نقاشی هم دستی بر آتش دارد. او سه دوره پیاپی جایزه سنتور نوازی کودکان تهران و جایزه نخست نقاشی استان را برنده شده است.


فیلم شناسی سارا بهارلو 


همانطور که گفته شد سارا بهارلو با اینکه سن کمی دارد اما فیلم های موفق زیادی در کارنامه کاری اش دارد. یکی از درخشان ترین بازی هایی که سارا بهارلو تا کنون انجام داده بازی او در فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند بوده است. سارا بهارلو در این فیلم چنان خوش درخشید که دروازه های کار حرفه ای برایش باز شد. 

 

سارا بهارلو

فیلم کوتاه مرگ ماهیها -ماندانا نصرتی – ۱۳۸۴
مجموعه اپیزودهای نیروی انتظامی- بهمن دادفر و کیارش اسدی زاده – ۱۳۸۶
فیلم کوتاه بهزیستی – بهمن دادفر – ۱۳۸۷
سریال همه بچه های ما – تاجبخش فنائیان – ۱۳۹۰
فیلم تلویزیونی چند شاخه گل سرخ – مصطفی پارسا – ۱۳۹۱
فیلم سینمایی هیس! دخترها فریاد نمی زنند – پوران درخشنده – ۱۳۹۱
سریال آسمان من – محمدرضا آهنج – ۱۳۹۲
فیلم سینمایی واله – قاسم جعفری – ۱۳۹۲
فیلم کوتاه هستی – — – ۱۳۹۲

 


ماندانا نصرتی مادر سارا بهارلو در موفقیت دخترش بسیار نقش داشته است. ماندانا نصرتی (مجری و بازیگر تلوزیون) متولد ۱۳۶۲ تهران ، فارغ التحصیل رشته کارگردانی دانشگاه هنر و معماری ، وی با بازی در سریال تا غروب به کارگردانی و تهیه‌ کنندگی محمد بنایی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. پس از آن در سریال های زیادی از جمله مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری ، ساعت شنی به کارگردانی بهرام بهرامیان ، دختری بنام آهو به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی بازی کرد.  او از سال ۱۳۸۹ با اجرای مستندی به نام کار و اشتغال از شبکه یک سیما وارد کار اجرا شد .

 


سارا بهارلو در سریال بیگانه ای با من است در نقش رها بازی می کند. او در این سریال نقش فرزند سمیه با بازی نگار عابدی وجاوید با بازی ایوب آقاخانی را بازی کرده است. رها دختری است که از کودکی شاهد جدالهای پدر و مادرش بوده وخیانت پدر و زندانی شدنش را هم دیده است و با این تجربه های تلخ بزرگ شده است. نقش رها در فصل دوم سریال بیگانه ای با من است پررنگتر می شود. این سریال یکی از کارهای موفق سارا بهارلو است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.