2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
عکس بامزه کودکی کیسان دیباج و واکنش بازیگران سریال از سرنوشت

عکس بامزه کودکی کیسان دیباج و واکنش بازیگران سریال از سرنوشت

کیسان دیباج عکسی از کودکی اش منتشر کرد و بازیگران سریال از سرنوشت به ان واکنش نشان دادند

جامعه پویا - کیسان دیباج بازیگر نقش سهراب در سریال از سرنوشت عکسی از کودکی خودش منتشر کرد که با واکنش برخی از بازیگران سریال از سرنوشت همراه بود. 

کیسان دیباج خواننده جوانی بود که بازیگر شد. او با سریال از سرنوشت جلوی دوربین رفت و نقش نوجوانی و جوانی سهراب یکی از شخصیت های اصلی داستان از سرنوشت را بازی کرد. او پسری است که  در یک پرورشگاه زندگی می کرده است. او از اینکه پدری ثروتمند دارد اطلاعی نداشته است. این در حالیست که نامادری سهراب با بازی لیلا بلوکات و برادرزن پدرش با بازی پوریا پورسرخ سهراب را از پدرش دور نگه داشتند  رابطه دوستانه و وابستگی شدیدی که بین سهراب و هاشم با بازی دارا حیایی ایجاد شد باعث شد آنها در بزرگسالی هم بهم گره بخورند. 

بیشتر بشنوید: بشنوید؛ یعنی میشه، آهنگ غمگینی با صدای کیسان دیباج

زندگی پر چالش سهراب و تلاش او برای مراقبت از هاشم داستان های پر چالشی را ایجاد کرد که در سریال از سرنوشت به نمایش در امد و کیسان دیباج را به عنوان بازیگر نقش سهراب به شهرت رساند. 

کیسان دیباج پیش از اینکه بازیگر شود خواننده بود و چند ترک نیز به بازارداده است. رابطه دوستانه قوی بین او و دارا حیایی بازیگر نقش هاشم و پسر امین حیایی وجود دارد و انها می گویند یکی از دلایل جذاب تر شدن نقششان در سریال از سرنوشت رابطه واقعی دوستانه شان است. 

کیسان دیباج عکسی از کودکی خود منتشر کرد که حالا این عکس با واکنش مهدیس توکلی همراه بوده است. مهدیس توکلی در سریال از سرنوشت نقش مینو خواهر سهراب را بازی می کند. سهراب ازداشتن یک خواهر بی خبر بوده است.کیسان دیباج در توضیح این عکس نوشته است: تو فکر و خیال های خودشه. کودکی 

 

کیسان دیباج

 

 

 

مهدیس توکلی نیز با سریال از سرنوشت به تلویزیون ایران معرفی شد و نقش آفرینی اش در این سریال بسیار مورد توجه قرار گرفت. جالب است بدانید فاطیما بهارمست بازیگر نقش نغمه در سریال از سرنوشت اولین کسی بود که عکس کیسان دیباج را لایک کرده است. این دو رابطه دوستانه خوبی با هم دارند. 

 

دیدگاه‌ها
آنیتا 1401/08/05
سلام من شما را خیلی دوست دارم در نقش از سر نوشت خیلی عالی بودید داداش گلم امیدوارم فصل جدید هم بزارند
آیاتای 1400/04/01
من عاشق کیسان دیباج هستم😍 عاشق از سرنوشت هم هستم😍 خدا کنه هیچ وقت تموم نشه😢 ولی میشه😭
عسل 1400/01/04
سلام من شما رو خیلی دوست دارم امیدوارم یک روز شما رو از نزدیک ببینم عیدتون مبارک من شما رو خیلی دوست دارم خیلی زیاد
رهبانی 1399/12/30
ما در شهر میمندفارس هستیم و اگر کسی شمارو دعوت کرد به پیش ما بیاین من از همه میپرسم که بازیگر مورد علاقتون کیه اگه یه نفر دیگه بود عکس شمارو نشونش میدم که ازتون خوششون بیاد.من عاشق شما هستم و دوست دارم به شهر زیبای ما بیاین.انشاالله در همه کار هاتون موفق باشید و عیدتون مبارک داداشی گلم
درسا 1399/11/26
سلام وخسته نباشید میگم اقای دیباج شما واقعااا عالی هستید من یکی از ارزوهام اینکه شما از نزدیک بینم شما درسریال ازسرنوشت خیلی درخشیدید به امید موفقیعت شما

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.