2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل هلیا امامی بازیگر نقش آذر در سریال دادستان

بیوگرافی کامل هلیا امامی بازیگر نقش آذر در سریال دادستان

هلیا امامی بازیگر جوان و کم کاری است که در سال 66 متولد شده است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -هلیا امامی بازیگر و مدل ایرانی است که بازیگری را از سن کم شروع کرده است. 

 


هلیا امامی متولد سال 66 است و در تهران به دنیا آمده است. او هرچند بازیگر است اما پیش از بازیگری به عنوان مدل شناخته شد و سپس وارد بازیگری شد. هلیا امامی دوره های بازیگری را با استان سمندریان گذراند و بعد به عنوان یک بازیگر حرفه ای وارد بازی شد. 

 

هلیا امامی
حضور هلیا امامی در بازیگری از تئاتر شروع شد او مدتی تئاتر کار کرد و بعد از اینکه چند کارگردان بازی های درخشان او را دیدند برای ورود به سینما از او دعوت کردند. هلیا امامی با بازی در ٢ تله فیلم به نام های غزل و بزرگراه سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی توانست به دنیای تصویر وارد شود. هرچند او با دو تله فیلم خود را به دنیای تصویر معرفی کرد اما می توان گفت اولین حضور موفق او در سینما با فیلم تقدیر نهایی در سال ۱۳۹۲ به کارگردانی محسن توکلی بود و در این فیلم سینمایی با هنرمندانی مانند پوریا پورسرخ، شاهرخ استخری، بهنوش بختیاری، رضا رویگری همکاری کرد.

 


هلیاامامی تابحال تجربه بازی در دو سریال تلویزیونی را دارد. اودر مجموعه لژیونر سال 96 یکی از نقش های اصلی مجموعه را به عهده داشت و همچنین در سریال تاریخی از یادها رفته در نقش مهربانو هم نقش یک رو بازی کرده که هنوز پخش نشده است.

 

هلیا امامی در از یاد رفته
هلیا امامی در سریال از یاد رفته ها با رضا یزدانی هم بازی بود. مهربانو دختری از خانواده ای فقیر بود که یک خانواده ثروتمند به عنوان ندیمه او را به همراه دخترشان به فرنگ فرستاده بودند و حالا مهربانوی تحصیل کرده و عاشق فرنگ به ایران برگشته بود اما بعد از دیدن وقایع تلخ آن زمان نسبت به اهالی قدرت بدبین شده و عاشق یک روزنامه نگار می شود. رضا یزدانی در این سریال نقش جوان ثروتمند و قلدری را بازی می کند که می خواهد با قلدری مهربانو را به دست بیاورد و در نهایت در راه عشق مهربانو جانش را از دست می دهد. این سریال عاشقانه در زمان پخش بسیار مورد توجه قرار گرفت. هلیا امامی درباره گفته است :سریال «از یادها رفته» پروژه‌ای بسیار بزرگ و برای من یک دانشگاه بود، این سریال برای من بازخوردهای مثبت فراوانی داشت، نقشی که من در این سریال بازی کردم نقشی محوری و حساس بود و انتخاب‌های بعدی مرا بسیار سخت کرد.

 

وی در همین رابطه تاکید کرد: بعد از پخش سریال «از یادها رفته» انتظارها از من بالا رفت و مخاطب از من انتظار ندارد که در برخی نقش‌ها حضور پیدا کنم، در واقع بعد از سریال «از یادها رفته» دید من نیز به بازیگری بسیار عوض شد و خوشبختانه اثر هم مورد استقبال ویژه مخاطبان قرار گرفت، بعد از این اثر به کل تصمیم گرفتم تا مسیرم در بازیگری را با وسواس فراوانی دنبال کنم.


سریال «از یادها رفته» اولین کار من در بازیگری نبود، قبل از این اثر در سریال «لژیونر» و فیلم سینمایی «داش آکل» بازی کرده بودم، به شخصه فعالیتم را از تئاتر شروع کردم، بعد از حضور در کلاس‌های بازیگری به چند تئاتر معرفی شدم و بعد از مدتی خوشبختانه در آثاری خوب به ایفای نقش پرداختم.

هلیا امامی در دادستان


زندگی خصوصی هلیا امامی 


هلیا امامی در کودکی پدرش را از دست داده و یک برادر دارد که در صفحه اینستاگرامش اینگونه درباره شان نوشته :

برادر که داری غصه بی معنی ترین کلمه میشه به افتخاره همه داداشیا همه ی اونایی که مثل من یه برادر دارن که بهش افتخار میکنن یه قلب تو کامنت بزارن که بدونن چقدر برامون عزیزن
هلیا امامی ازدواج نکرده و با خانواده اش زندگی می کند. او رابطه بسیار خوبی با خانواده اش دارد و نزدیکی و وابستگی زیاد آنها بهم توانسته یکی از اهرم های موفقیت هلیا باشد. 


همانطور که گفته شد او در حرفه مدلینگ هم فعالیت دارد. 
صورت زیبای هلیا امامی و انئام متناسبش باعث شده او در این حرفه نیز بسیار موفق باشد. 
هلیا امامی کارهای هنری دیگری هم انجام می دهد و در گریم مهارت خاصی دارد و گریم های حرفه ای زیادی می کند. 

زندگی خصوصی هلیا امامی


علاقه مندی های هلیا امامی


هلیا امامی با توجه به اینکه بازیگر است به صورت حرفه ای مطالعه می کندف هر روز ورزش می کند و نسبت به ظاهر خود بسیار حساس است. او سعی میکند ظاهر خود را همچنان جوان و جذاب  نگه دارد. 
هلیا امامی در سریال دادستان نیز نقش آفرینی کرده است. او در این سریال نقش آذر را بر عهده دارد. آذر دانشجویی است که مدیریت یک سایت را برعهده دارد و خبرنگار است. 
دادستان سریالی است ساخته مسعود ده نمکی که به وقایع جاری و سیاسی ایران می پردازد. هلیا امامی در این سریال با سحر قریشی هم بازی است.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.