2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل مونا غمخوار بازیگر نقش رها در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل مونا غمخوار بازیگر نقش رها در سریال بیگانه ای با من است

مونا غمخوار بازیگر جوان کشورمان است که از کودکی بازیگری را شروع کرده و کارنامه پرباری دارد. بیوگرافی مونا غمخوار را اینجا بخوانید

جامعه پویا -مونا غمخوار بازیگر جوان و خوش آتیه کشورمان در سال 66 در تهران به دنیا آمد. 
هرچند مونا غمخوار سالهای زیادی است که در تلویزیون و سینمای ایران کار می کند اما بسیار بی حاشیه است و رشد زیادش در سینما هم به همین دلیل است. 

مونا غمخوار
مونا غمخوار از چهارسالگی بازیگری را آغاز کرد. او در یک خانواده هنری متولد شده ،بازی در تئاتر را از سال 1370 در چهار سالگی تجربه کرد و بازی در سینما را از سال 1374 با «دشمن» به کارگردانی «عباس بابویهی» شروع کرد.


مونا غمخوار بازیگری را از چهار سالگی آغاز کرد و در سریال خانه ما ، مجموعه طلاق ، فیلم دشمن ، سریال خاله سارا ، فیلم تلویزیونی انار ، سریال عمه طوبی ، سریال فرزند صالح و یادداشت های یک زن خانه دار به ایفای نقش پرداخته است.
مونا غمخوار در سال 97 ازدواج کرد و ازدواج عاشقانه اش به رشد او بیشتر کمک کرد. 

 

مونا غمخواهر و همسرش


زندگی خصوصی مونا غمخوار


مونا غمخوار با اینکه بسیار جوان است اما از حاشیه کاملا دور است. او در زندگی شخصی اش به صورت روزانه کتاب می خواند و ورزش می کند. علاقه مندی او فیلم دیدن است و تقریبا همه فیلم های مطرح و کلاسیک جهان را با دقت چندباره دیده است. 
مونا غمخوار رابطه بسیار خوبی با همسرش دارد و رابطه عاشقانه انها زبانزد میان همکارانش است. 

 

مونا غمخوار
مونا غمخوار هنوز بچه ندارد اما علاقه بسیار زیادی به بچه ها دارد و نسبت به حقوق کودکان بسیار حساس است. 
رابطه صمیمی مونا غمخوار با اعضای خانواده اش یکی از مهمترین دلایل پیشرفت اوست . خواهرش مهناز غمخوار نیز بازیگر است و حمایت این دو خواهر از همدیگر باعث رشد فزاینده انها شده است. 


مونا غمخوار با اعضای خانواده اش هم رابطه بسیار نزدیکی دارد و صمیمت انها را می توان در عکس هایی که مونا غمخوار منتشر کرده است. دید. فرید یوسف پور همسر مونا غمخواهر از هنرمندان کشورمان و اهالی تئاتر است و تجربه کارگردانی و برنامه ریزی را در کارنامه هنری اش دارد.
مونا غمخوار در سریال های زیادی بازی کرده است. یکی از متفاوت ترین نقش هایی که او بازی کرده در سریال بیگانه ای با من است بوده است. او در نقش بزرگسالی رها نقش آفرینی کرده است و یکی از شخصیت های اصلی سریال بیگانه ای با من است هم بوده است. 

مونا غمخوار و همسرش
فیلم شناسی مونا غمخوار

 سریال خانه ما
سریال طلاق
فیلم تلویزیونی انار
سریال عمه طوبی
سریال فرزند صالح
 فیلم دشمن
 سریال خاله سارا
فیلم ویرانگر
تله فیلم مراسم آبرومندانه
سریال  یادداشت های یک زن خانه دار

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.