2024/04/25
۱۴۰۳ پنج شنبه ۶ ارديبهشت
عاشقانه مادر دارا حیایی برای پسرش و  خبری  از فصل چهارم از سرنوشت

عاشقانه مادر دارا حیایی برای پسرش و خبری از فصل چهارم از سرنوشت

مونا بانکی پور مادر دارا حیایی عاشقانه ای برای پسرش نوشت. اینجا را بخوانید

جامعه پویا -مونا بانکی پور مادر دارا حیایی با انتشار عکسی از پسرش دارا  عشقش را به او نشان داد و توضیحاتی هم درباره کارهای دارا به مخاطبانش داد. 
مونا بانکی پور همسر اول امین حیایی است آنها چند ماه بیشتر با هم زندگی نکردند و حاصل این زندگی کوتاه دارا حیایی است. 
دارا حیایی وقتی به دنیا آمد پدر و مادرش از هم جدا شده بودند و چالش های زیادی با هم داشتند اما در نهایت امین حیایی رضایت داد تا مونا بانکی پور فرزندشان را بزرگ کند و حضانت دارا را به مادرش داد. 


مونا بانکی پور وقتی که دارا خیلی کوچک بود از ایران مهاجرت کرد و سالها دور از ایران پسرش را بزرگ کرد. دارا حیایی وقتی به ایران برگشت جوانی بلند قامت شده بود.
او با توجه به سبقه خانوادگی که داشت وارد سینمای ایران شد و استعداد زیادش را به نمایش گذاشت. 
مونا بانکی پور خودش نیز هنرپیشه بود که به بعد از جدایی از امین حیایی بازیگری را کنار گذاشت. مادر مونا بانکی پور نیز از هنرمندان پیش از انقلاب بود. 
دارا حیایی که پدرش امین حیایی یک سوپراستار تمام عیار در سینمای ایران است در اولین بازی خود در فیلم شعله کنار پدرش قرار گرفت و بعد برای بازی در سریال از سرنوشت انتخاب شد. دارا حیایی در سریال از سرنوشت نقش هاشم را بازی کرد و بسیار خوش درخشید. او یک گام بسیار بلند در این راه برداشت. 
مونا بانکی پور که همه زندگی اش را وقف پسرش کرده است با انتشار عکسی از او مهرش به پسرش را نشان داد. 


او با انتشار این عکس نوشت: 

دارا حیایی


 دوستانی كه از من خواستن با دارا عكس و فیلم بزارم حتما. دارا این روزا سرگرم پیش تولید ازدسرنوشت هست ولی قول میدم یه ویدئو به زودی براتون بگیریم پسرم دوست دارم ❤

 

دیدگاه‌ها
ناشناس 1399/11/15
سلام تبریک میگم به آقای حیایی به‌خاطر داشتن همچین مادر خوبی انشاءالله همیشه خوب باشند
ناشناس 1399/11/15
سلام من خیلی آقای حیایی رو دوست دارم همچنین مادر ایشون رو امیدوارم که تا آخر عمرشان در کنار هم به خوبی و خوشی زندگی کنند

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.