2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
بیوگرافی کامل شایان مراد طجری بازیگر نقش رامین در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی کامل شایان مراد طجری بازیگر نقش رامین در سریال بیگانه ای با من است

شایان مراد طجری بازیگر جوانی است که بازیگری را از تئاتر شروع کرده است. بیوگرافی کامل او را اینجا بخوانید

جامعه پویا - شایان مراد طجری بازیگر جوان و خوش آتیه است که بازیگری را از تئاتر شروع کرده و برای سالهای زیادی هم بازیگر تئاتر بوده است. 
او با سریال بیگانه ای با من است وارد مدیوم تلویزیون شد. شایان مراد طجری یک دهه هفتادی خاص و خوشتیپ است که برای رسیدن به اهدافش تلاش زیادی می کند. او برای آغاز بازیگری تلاش بسیار زیادی کرد و با استادان بزرگی در حضوره تئاتر کار کرده است. 

 

شایان مراد طجری
شایان مراد طجری بازیگری است که علاوه بر تئاتر در دو فیلم کوتاه نیز نقش آفرینی کرده است و هر دو فیلم نیز حضور موفقی در عرصه بین المللی داشته اند.  فیلم کوتاه فوگ و فیلم "من یک نفر را کشته ام " دو فیلمی هستند که شایان مراد طجری در آن حضوری بسیار موفق داشته است. 

 


زندگی خصوصی شایان مراد طجری

 


شایان مراد طجری هنرمندی بسیار بی حاشیه است او جوانی ورزشکار با هیکلی کاملا ورزیده و تراشیده است که در مدلینگ نیز فعالیت دارد و با یک برند معروف مشغول به کار است. شایان مراد طجری اهل موسیقی است و صدای بسیار زیبایی هم دارد اما علاقه او به بازیگری همچنان باعث شده تا بازیگری را بسیار جدی دنبال کند. 
شایان مراد طجری یک غم بزرگ در زندگی اش دارد او چندی پیش پدرش را از دست داد و غمی عجیب زندگی او را فرا گرفت . او عکس های زیادی از مزار پدرش منتشر کرده و غم درونش را به مخاطبانش در میان گذاشته است. 

 

شایان مراد طجری بازیگر نقش رامین در سریال بیگانه ای با من است
او عکس هایی از دوران کودکی اش درکنار پدرش منتشر کرده و در پی نوشت عکس ها از اینکه هنوز منتظر آمدنش است نوشته است.
شایان مراد طجری در سریال بیگانه ای با من است نقش رامین را بازی می کند او پسر سمیه با بازی نگار عابدی و جاوید با بازی ایوب آقاخانی است. 
رامین پسری است که به پدرش وابستگی زیادی دارد اما پدرش به خاطر پول او و خانواده را ترک می کند و رامین را با غمی بزرگ تنها می گذارد. 
رامین در این میان دچار لکنت زبان می شود و در بزرگسالی نیز با افسردگی دست و پنجه نرم می کند. 
شایان مراد طجری نقش بزرگسالی رامین را بازی می کند و مونا غمخوار نیز نقش خواهرش رها را ایفا کرده است. 
می توان گفت این اولین تجربه شایان مراد طجری  در مدیوم تلویزیون است که اتفاقا تجربه موفقی هم بوده است. 

 

 

شایان مراد طجری
خصوصیات فردی شایان مراد طجری

 


شایان مراد طجری یک فرد کاملا معناگراست و بسیار مطالعه می کند او تکه هایی از کتابهایی که خوانده با مخاطبانش در میان می گذارد. او در یکی از نوشته هایش درباره زندگی نوشته است: 
زندگی خوابیست سنگین که در اون ما چیزهایی رو میبینم که در ضمیر نا خودآگاه خود ساخته و پرداخته کردیم.
قانون و قواعد،باید ها و نباید ها.
همگی ساخته ذهن خودمان هستن دقیقا نقطه ای از عقل که دست یابی به ان کاریست دشوار و به آن ضمیر ناخودآگاه گویند. 
شایان مراد طجری با استادان بزرگی چون فرهاد آییش ، سروش صحت و هوتن شکیبا همکاری داشته و در کنار انها کارهای زیادی در تئاتر انجام داده است. 
دلنوشته های شایان مراد طجری تمی شاعرانه دارد و  طبع لطیف او را نشان می دهد او برای یکی از عکس هایش نوشته است : 
دمه صبح باد سرد تن و پوست رو کرد سفید
بی روح بدنم
ته شب ابر و برف روی مهتاب رو کشید
تا که نور از راه رسید
انگار خورشید حرفامو شنید...
جالب است این نکته را هم درباره شایان مراد طجری بدانید که او یک برند پوش حرفه ای است و به خصوصیات ظاهری اش بسیار توجه می کند. او سعی می کند همیشه هارمونی لباسهایش را رعایت کند و با ظاهری آراسته ظاهر شود. شایان مراد طجری ورزشکار حرفه ای نیز هست و به صورت کاملا حرفه ای شنا می کند و ورزیدگی اندامش نیز به همین دلیل است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.