2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

ببینید ؛ علی انصاریان در بفرمایید شام از مادرش می گوید

علی انصاریان بازیکن پیشکوست فوتبال در برنامه بفرمایید شام از مادرش گفته و با دوستانش شوخی کرده است سکانسی از این برنامه جذاب را ببینید

جامعه پویا - علی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال که 15 بهمن ماه سال جاری براثر ابتلا به کرونا درگذشت در برنامه ای در بفرمایید شام میزبان  جواهد هاشمی، حامد آهنگی بود. او لحظات شادی را در خانه اش برای مهمانها ایجاد کرد. 

علی انصاریان در یک برنامه تصویری به مناسبت دربی با مهرداد میناوند شرکت کرده بود که به کرونا نوع پیشرفته مبتلا شد. مهرداد میناوند 8 بهمن ماه و علی انصاریان 15 بهمن ماه جان به جان آفرین تسلیم کردند. 

رابطه علی انصاریان و مهرداد میناوند بسیار نزدیک بود و آنها روزهای زیادی را در هفته کنار هم بودند. 

علی انصاریان بعد از فوتبال به سینما روی آورد و تجربه موفقی داشت او در جشنواره فیلم فجر هم شرکت کرده و با فیلم رمانتیسم طوبی و عماد خوش درخشیده است. 

برنامه بفرمایید شام با انتشار بخشی از فیلم حضور علی انصاریان در بفرمایید شام نوشت: 

به یاد خنده‌هایی که بر لبانمان آوردی . . . 

یکی از بهترین و پرمخاطب‌ترین فصل‌های #شام_ایرانی با حضور تو بود و خنده‌های بی‌وقفه و مهربانیِ تمام‌نشدنی‌ات هرگز از یاد همکاران و مخاطبان این برنامه نخواهد رفت.

بی شک حکمتی بوده، شاید این دنیا دیگر لیاقت قهقهه‌هایت را نداشت . . .

روحت شاد مثل همیشه‌ات در طول زندگی

بیشتر ببینید: خاطره مهرداد میناوند از علی انصاریان و روزهای تلخ فقر و تنگدستی

بیشار ببینید: ضجه های دردناک مادر علی انصاریان
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.