2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

علی انصاریان در آخرین پست اینستاگرامی اش چه نوشته بود ؟

علی انصاریان در آخرین پست اینستاگرامی اش با امید زیادی از آخرین کارش نوشته است. اینجا را ببینید

جامعه پویا - علی انصاریان در آخرین پست اینستاگرامی اش از فیلم رمانتیسم علی و طوبی نوشته بود و توضیحاتی درباره این فیلم داده بود. 
علی انصاریان که بسیار امیدوار بود با حضور در جشنواره فیلم فجر گام بلند دیگری در سینما بردارد 15 بهمن ماه براثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت. 
نوشته علی انصاریان مربوط به چهار هفته قبل است او دو هفته قبل در بیمارستان بستری شد و حتی از مرگ رفیقش مهرداد میناوند نیز خبر نداشت زمانی که علی انصاریان برای ساعاتی بهوش آمد از مهرداد میناوند پرسیده بود که به او گفته بودند مهرداد خوب  و مرخص شده است. علی انصاریان در بهت و حیرت هوادرانش جان به جان افرین تسلیم کرد. 

بیشتر ببینید: ببینید ؛ گفته های بی پرده علی انصاریان از دردهای زندگیش در برنامه دورهمی

علی انصاریان نوشته بود: 

اولین تیزر تبلیغاتی فیلم سینمایی رمانتیسم عماد و طوبا به کارگردانی کاوه صباغ زاده و به تهیه کنندگی مهدی صباغ زاده و با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی به مناسبت سی و نهمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.
نسخه نهایی این فیلم به زودی تحویل دفتر جشنواره داده خواهد شد. این فیلم که در ژانر کمدی رمانتیک فانتزی و با روایت سارا بهرامی تولید شده اقتباسی از کتابی اثر آلن دوباتن است و الناز حبیبی، حسام محمودی،علی انصاریان،مرتضی علی عباس میرزایی،سانیا رمضانی، سام ولی پور و ستایش تارانی در آن ایفای نقش کرده اند.

بیشتر ببینید: فیلم دردناک احسان علیخانی از علی انصاریان

دیگر عوامل سازنده عبارتند از:
مدیر فیلمبرداری:شهرام نجاریان،تدوین :پگاه احمدی،طراح گریم:محسن دارسنج،طراح صحنه:محمدرضا میرزامحمدی،طراح لباس:آرام موسوی،صدابردار:ساسان نخعی،صداگذار:آرش قاسمی،موسیقی:پیام آزادی،مدیر تولید و مجری طرح:ناصر مقدس،برنامه ریز و دستیار اول:مهدی فهیمی،دستیار دوم:آوا بالاور،منشی صحنه:دنیا راد،جلوه های بصری:سینا قویدل،جلوه های ویژه:ایمان کرمیان،آرش آقابیک،طراح استوری بورد:اوستا فروردین،طراح بدلکاری:امیر بدری

الهی به امید خود خودت فقط
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.