2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

علی انصاریان مادرش را غرق بوسه و پیشنهاد تیم خارجی را رد کرد

علی انصاریان به خاطر مادرش پیشنهاد بازی در یک تیم خارجی را رد کرد . او در یک برنامه تلویزیون مادرش را غرق بوسه کرد. اینجا را ببینید

جامعه پویا - رابطه خاص و عاشقانه علی انصاریان با مادرش یکی از مسایلی بود که بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. مرحوم علی انصاریان بازیکن سابق فوتبال ایران و بازیگر سینما 15 بهمن ماه سال 99 براثر ابتلا به کرونا درگذشت. 

شخصیت برونگرای علی انصاریان و گفته های زیبایش درباره مادرش باعث شد مادر علی انصاریان بسیار مورد توجه مردم قرار گیرد و یکی از دلنگرانی ها بعد از مرگ علی غم مادرش بود. 

بیشتر ببینید: ببینید ؛ علی انصاریان در بفرمایید شام از مادرش می گوید

علی انصاریان در هر فرصتی از مهری که به مادرش داشت صحبت می کرد و او را در برنامه های تلویزیون همراه خودش می برد. او گفته بود ازدواج نمی کند چون مادرش تنها می شود و دوست ندارد چنین اتفاقی بیفتد علی انصاریان پیشنهاد یک تیم خارجی برای فوتبال را رد کرد چون نمی خواست مادرش تنها بماند. 

ضجه های دردناک مادر علی انصاریان یکی از مواردی بود که در مراسم تشییع پیکر علی انصاریان  این پهلوان ملی بسیار مورد توجه قرار گرفت. علی کریمی یار دیرین علی انصاریان تنها کسی بود که توانست خبر دردناک درگذشت علی انصاریان را به مادرش بدهد. 

بیشتر ببینید : ببینید ؛ چه کسی خبر فوت علی انصاریان را به مادرش داد ؟

گفت و گویی که علی انصاریان چند سال قبل به مناسبت روز مادر انجام داد و غافلگیری در برنامه احمد زاده مجری تلویزیون که به مناسبت روز مادر برگزار شده بود را اینجا ببینید 

بیشتر ببینید: ببینید ؛ گفته های بی پرده علی انصاریان از دردهای زندگیش در برنامه دورهمی

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.