2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
بیوگرافی کامل ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه

بیوگرافی کامل ساقی حاجی پور بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه

ساقی حاجی پور بازیگر و هنرمند متولد سال 74 است. او در سریال هم گناه نقش هدیه را بازی کرده است. بیوگرافی کامل او را در این مطلب بخوانید

جامعه پویاساقی حاجی پور بازیگر جوان و کاربلد کشورمان که با بازی در سریال شبکه خانگی هم گناه به شهرت رسیده‌است متولد سال 74 است.

ساقی حاجی پور فعالیت خود را از سال 96 شروع کرد و با بازی در تئاتر وارد عرصیه بازیگری شد. بازی او در تئاتر  شربت سینه به کارگردانی سهیل کاهانی باعث شد از سوی کارشناسان مورد تحسین قرار گیرد و بعد برای سریال هم‌گناه انتخاب شد. او در سریال هم‌گناه نقش دختری به نام هدیه را بازی می کند که با فرهاد با بازی مهدی پاکدل که مردی خوشتیپ اما بسیار بزرگتر از خودش است ازدواج می‌کند. هدیه نمی‌داند فرهاد باعث مرگ پدرش شده‌است و با اینکه ازدواج صوری است اما عاشق فرهاد می‌شود.

 

 

ساقی حاجی پور بازیگر سریال هم گناه

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی پدرام شریفی بازیگر نقش پیمان در سریال هم گناه

ساقی حاجی پور، یک جوان کاملا امروزی است. او به رانندگی و سرعت بسیار علاقه‌دار و برخلاف چهره بسیار آرامش بسیار پرشرو شور و پرجنب‌ و جوش است. او به حیوانات علاقه بسیار زیادی دارد، کتاب زیاد می‌خواند و بیشتر روزهایی که بیکار است را سفر می‌کند.

ساقی حاجی پور

 

ببینید: سکانس عاشقانه ای از هدیه و فرهاد در سریال هم گناه

 

ساقی حاجی پور در اینستاگرامش بجز کارهایی هنری‌اش از روزمرگی‌هایش عکس و متن با طرفدارانش در میان گذاشته است.

او پس از بازی در سریال هم گناه به یکی از اینفالوئنسرهای جدید تبدیل شده‌است.

 

 

بازیگر نقش هدیه در سریال هم گناه

ساقی حاجی‌پور به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد و در یک خانواده به لحاظ طبقاتی متوسط به دنیا امده‌است.

سریال هم‌گناه دومین کار مشترک او با رویا تیموریان است و می گوید بازی کردن در مقابل مهدی پاکدل یکی از افتخاراتش است.

او از طرفداران ترانه علیدوستی است و ترانه را الگوی خود دربازیگری قرار داده است.

 

بیوگرافی ساقی حاجی پور

ساقی حاجی پور چطور برای نقش هدیه انتخاب شد

ساقی حاجی پور درباره اینکه چطور برای سریال هم‌گناه انتخاب شده می‌گوید: من سه هفته به صورت مرتب به دفتر کارگردان سریال هم گناه می‌رفتم و تست های مختلف می‌دادم تا اینکه برای نقش هدیه انتخاب شدم. 80 نفر برای این نقش داوطلب بودند و من اخرین نفری بودم که تست دادم و انتخاب هم شدم.

ساقی حاجی پور می‌گوید: این شانس بزرگی برای من بود چون تا پیش از ان فقط تجربه تئاتر داشتم و اینکه کارگردان همگناه به من اعتماد کرد بزرگترین شانس زندگی من بود.

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.