2024/04/20
۱۴۰۳ شنبه ۱ ارديبهشت

شوخی خنده دار علی فریادی با نامزدبازی در عصر جدید

علی فریادی در مرحله نیمه نهایی عصرجدید حاضر شد و استند آپ کمدی را انجام داد که با حاشیه مواجه شد بداهه گویی خنده دار این استندآپ کمدین را اینجا ببینید

جامعه پویا - علی فریادی پزشک خلاق و خوش ذوقی است که در بخش استند آپ کمدی در عصر جدید شرکت کرد و توانست با رای نجات رویا نونهالی وارد مرحله نیمه نهایی شود. 

علی فریادی با اینکه پزشک است اما دستی در ادبیات و طنز دارد و شوخی هایش با مردم عادی یکی از مشهورترین شوخی های اوست. علی فریادی با اجرایی که در مرحله نیمه نهایی داشت نتوانست نظر امین حیایی را جلب کند و امین حیایی به او رای قرمز داد اما با تلاش احسان علیخانی امین حیایی قبول کرد شانسی دوباره به علی فریادی بدهد. در این میان علی فریادی با اجرای بداهه ای که انجام داد و شوخی هایی که با برخی نامزدبازی ها انجام داد توانست نظر امین حیایی را جلب کند. 

بیشتر ببینید: رکوردزنی عجیب علی فریادی استندآپ کمدین آذری زبان عصر جدید

علی فریادی در دور قبل در نظر سنجی مردمی به مجید معظمی باخت اما با رای نجات علی فریادی توانست به نیمه نهایی راه پیدا کند. 

علی فریادی با نظر داوران در مرحله نیمه نهایی موفق شد وارد مرحله نظرسنجی مردمی شود او که خودش هم از انتخاب شگفت زده شده بود قول یک اجرای بسیار قوی را برای مرحله فینال داد. 

اجرای بداهه علی فریادی را اینجا ببینید 

بیشتر ببینید: شوخی خنده دار کمدین عصرجدید با حامد بهداد+فیلم

 

دیدگاه‌ها
دنیا 1399/11/24
بیایید همه به علی فریادی رای بدیم چون حقشه رای ما علی فریادی
مرضیه سروش نژاد 1399/11/20
به علی فریادی رای میدهم

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.