2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت

گفته های شنیدنی عرفان طهماسبی ؛ از کودکی شرور تا ستاره عصرجدید

عرفان طهماسبی خواننده و خوش استعداد عصرجدید از خاطرات و شیطنت های دوران کودکی اش می گوید. اینجا را ببینید

جامعه پویا - عرفان طهماسبی خواننده جوان و با استعدادی است که با شرکت در برنامه عصر جدید بسیار دیده شد. 

عرفان طهماسبی 23 ساله است و خواننده ای است که با رای نجات به مرحله نیمه نهایی راه یافت امین حیایی به او رای نجات داد. امین حیایی در صحبت هایش بعد از اجرای برنامه عرفان طهماسبی در مرحله نیمه نهایی او را با پسرش دارا حیایی مقایسه کرد. 

عرفان طهماسبی بختیاری است و در شوشتر به دنیا آمده اما در اهواز بزرگ شده است. او خوانندگی را از رستوران ها و کافه ها شروع کرد و حالا به یک خواننده حرفه ای تبدیل شده و موسیقی تدریس می کند. مهارت عرفان طهماسبی در موسیقی محلی یکی از نقاط قوت اوست که باعث شد در عصر جدید دیده شود. 

بیشتر ببینید: ببینید ؛ اجرا متفاوت و زیبای عرفان طهماسبی در مرحله نیمه نهایی

عرفان طهماسبی در حال حاضر در یک موسسه موسیقی تدریس می کند و هم زمان آموزش هم می بینید. 

او یکی از خوانندگان عصرجدید است که بسیار مورد استقبال داوران قرار گرفته و او را یک خواننده خاص و آینده دار می دانند. 

 

عرفان طهماسبی در مصاحبه ای که در عصر جدید انجام داده خاطراتی از شیطنت های دوران کودکی اش تعریف کرده و از حیوان آزاری هایش گفته است هرچند عرفان طهماسبی تاکید می کند اینکار را با شرمساری تعریف می کند و تاکید دارد هرگز به کاری که در کودکی کرده افتخار نمی کند. 

او حالا روی صحنه عصرجدید برای راه یافتن به مرحله فینال می جنگند. رقیب عرفان طهماسبی بهاره سرگلزایی است که گریه هایش به خاطر مادرش در مرحله نیمه نهایی بسیار مورد توجه مردم قرار گرفت. 

گفته های عرفان طهماسبی و اجرای مخصوصی که برای مردم داشته است را اینجا ببینید

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.