2024/04/16
۱۴۰۳ سه شنبه ۲۸ فروردين
ناگفته هایی از زندگی آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

ناگفته هایی از زندگی آرمان درویش بازیگر نقش البرز در سریال ملکه گدایان

آرمان درویش بازیگر سریال ملکه گدایان در نقش البرز زندگی پرفراز و نشیبی داشته است. ناگفته هایی از زندگی او را اینجا بخوانید

جامعه پویا -آرمان درویش بازیگر جوان ایرانی است و از کشفیات شهاب حسینی است. آرمان درویش در سال 64 متولد شده و در یک خانواده هنری بزرگ شده است. 
هرچند آرمان درویش چند فیلم بازی کرده است اما با حضور در سریال ملکه گدایان در نقش البرز بسیار دیده شد. 
او متولد  بیست و نهمین روز از مرداد ماه سال ۱۳۶۴ در شهر ملایر است. وی در خانواده ای هنری بزرگ شده است مادر آرمان  خانم شهناز نصرتی است که در فیلم پسر کشی با پسرش به ایفای نقش پرداخته است. آرمان یک بردادر کوچکتر از خودش به اسم آیت دارد.

 

آرمان درویش و مادرش
آرمان فعالیت خود را سال 1394 با فیلم «چهارشنبه» به کارگردانی سروش محمدزاده آغاز کرد. وی در این فیلم نقش طاهر و برادر شهاب حسینی را بازی کرد.
گفتنی است وی در فیلم پسر کشی (۱۳۹۵) ، با مادرش شهناز نصرتی همبازی بوده است.
هرچند سال 98 شایعاتی درباره ازدواج آرمان درویش مطرح شد اما او مجرد است و هرگز ازدواج نکرده است. او قرار بود داماد ژاله صامتی شود که این امر اتفاق نیفتاد. 


فیلم  شناسی آرمان درویش


چهارشنبه،
 خورشید نیمه شب، 
لابی،
 پشت دیوار سکوت، 
کمدی انسانی،
 لایه های دروغ،
مقیمان کاکجا، 
یلدا،
 پسرکشی
ملکه گدایان 

آرمان درویش


آرمان درویش در سریال ملکه گدایان که به صورت شبکه خانگی توزیع می شود نقش جوانی به نام البرز را دارد. البرز جوانی است تحصیل کرده خارج از کشور که در یک توطئه گرفتار شده و در نهایت متوجه می شود درباره پدر و مادرش اشتباه فکر می کرده است و خورشید و خسرو پدر و مادر واقعی او نیستند. خسرو در حال حاضر روی تخت بیمارستان است و قدرت صحبت کردن ندارد. 
آرمان درویش در این سریال در کنار باران کوثری و محمدرضا غفاری یکی از نقش های اصلی سریال را بازی می کند. باران کوثری ، محمدرضا غفاری، فرزاد فرزین،  پانته آ بهرام و رویا نونهالی از بازیگرانی هستند که در این سریال نقش آفرینی کرده اند. 
 

 

دیدگاه‌ها
ماهور 1400/03/06
آرمان درویش بهترین بازیگری هست که من تا به حال دیدم خیلی هم عالی و خوش اخلاقه امیدوارم و از ته قلبم براش دعا میکنم که تو کارش و البته زندگیش موفق باشه
پریا 1400/02/11
آقای آرمان درویش بسیاربازیگرخوبی هستن

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.