2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين

دلنوشته دردناک همسر رضا ژیان برای سالمرگش

شراره درشتی بازیگر ایرانی که مبتلا به سرطان است برای همسر فوت شده اش دلنوشته ای غمگین منتشر کرد اینجا را بخوانید

جامعه پویا -شراره درشتی بازیگری که این روزها با سرطان دست و پنجه نرم می کند و درحال درمان است به هجدهمین سالگرد فوت شوهرش دلنوشته ای غمگین منتشر کرد 

شراره درشتی و رضا ژیان
شراره درشتی  با انتشار این عکس نوشت: 
رضا جانم رفتنت هجده ساله شده و من در این هجده سال سایه به سایه دنبال مهربونی ها ت گشتم به دنبال ذره ایی از عشق و معرفت تو همچنان میگردم تا دلگرم شوم به ادامه زندگی مخصوصا در این روزهای درمان بیماری چقدر بیشتر از همیشه بهت احتیاج دارم اما عجیب با اینهمه نیاز به بودنت چه خوب که نیستی و رفتن عزیزانمون رو نمیبینی عوض شدن دنیا و آدم هارو نمیبینی ، رضا جانم دنیا دیگه برای بودن انسان‌های شریفی چون تو جای قشنگی نیست و من همچنان با کوله باری از درس‌هایی که از تو آموختم روزها را سپری کرده و در مقابل طوفانهای زندگی محکم و استوار می ایستم میگم من میتونم و موفق میشم چون من شاگرد رضا ژیان هستم.
هجدهمین سالگرد آسمانی شدن هنرمند فهیم استاد رضا ژیان را نه تنها بعنوان همسرش بلکه در جایگاه یکی از شاگردانش به جامعه هنری و مردم کشورم تسلیت عرض میکنم. 


شراره درشتی همسر رضا ژیان بعد از اینکه همسرش را از دست داد دیگر ازدواج نکرد او به سوئیس مهاجرت کرد و برای سالهای زیادی آنجا زندگی می کرد .او یک سال قبل از ابتلا به سرطان خبر داد و البته در راه مبارزه با سرطان نیز موفق بود. با این حال درمانهای او همچنان ادامه دارد. 
شراره درشتی همسر دوم رضا ژیان بود رضا ژیان از جمله بازیگرانی بود که پس از انقلاب ایران را ترک کرد اما بعد از چند سال دوباره برگشت و به سینما و تلویزیون برگشت. او در ایران با شراره درشتی که شاگردش بود و بازیگری هم می کرد ازدواج کرد اما زندگی انها چند سال بیشتر دوام نداشت و رضا ژیان درگذشت. 
او هرسال به مناسبت سالگرد فوت همسرش دلنوشته ای منتشر می کند و اینبار غمگین تر از هرسال درباره نبود شوهرش صحبت کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.