2024/04/24
۱۴۰۳ چهارشنبه ۵ ارديبهشت
دلنوشته دردناک سانیا سالاری برای پدرش

دلنوشته دردناک سانیا سالاری برای پدرش

سانیا سالاری بازیگر جوان کشورمان از درد بزرگ زندگی اش نوشته است. اینجا را بخوانید.

جامعه پویا - سانیا سالاری بازیگر جوان کشورمان که با حضور در سریال دلدادگان به سینما و تلویزیون ایران معرفی شد. از رنجی عمیق در وجودش نوشت. 
سانیا سالاری با سریال دلدادگان وارد تلویزیون ایران شد و به شهرت رسید او بعد از این سریال در سریال خانگی گیسو ساخته منوچهر هادی نقش آفرینی کرد. 
او متولد 20 تیرماه سال 68 است و در رشته تدوین تحصیل کرده است. خانم سالاری در نمایش هایی چون مجلس ضربت خوردن ، نام تمام مادران ، فیلم تئاتر آینه های روبرو ، لیلا و چند مسافر اثری از محمد رحمانیان حضور داشته است. سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام  روی سن ظاهر شد و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود به خوبی توانست از عهده این نقش برآید. منوچهر هادی درباره سانیا سالاری نوشته است : اولین بار در تئاتر مجلس ضربت به کارگردانی محمدرحمانیان عزیز در سالن اصلی تئاتر شهر بازی درخشانش را دیدم و مطمئن بودم با او کار خواهم کرد. بی شک در اولین و اصلی ترین نقش خود در سریال پاهای بیقرار (دلدادگان ) همه نگاه ها را معطوف خواهد کرد.
سانیا سالاری چند سال قبل پدرش را از دست داد و غم از دست دادن او در وجودش تهنشین شده است.

پدر سانیا سالاری

 

او با انتشار عکسی از مزار پدرش نوشته است : 
سالهاست همانگونه صدایت میزنم :
بابا،بابا جانم
و میشنوم به روشنی،به وضوح صدایت را ،که پاسخم میدهی همچون روزهای دور ،دورِ دور، که:
جانِ بابا
سانیا سالاری در سریال گیسو ساخته منوچهر هادی هم نقش آفرینی کرده است. 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.