2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
بیوگرافی کامل سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

بیوگرافی کامل سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان

بیوگرافی کامل سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان در سریال دلدادگان را اینجا بخوانید

جامعه پویا -سانیا سالاری بازیگر جوانی است که با سریال دلدادگان به تلویزیون و سینما معرفی شد و در این سریال نقش ارغوان را بازی کرده است.
سانیا سالاری در سریال دلدادگان دختر جوان ساده ای بود که مورد سوء استفاده مادرش قرار گرفته است. او ابتدا با نقشه مادرش وارد زندگی جوانی به نام امیر (سامان صفاری )شد تا او را به دام بی اندازد و انتقام کینه چندین ساله مادرش را بگیرد اما در ادامه عاشق او شد. 

سانیا سالاری در نقش ارغوان سریال دلدادگان

 

سانیا سالاری  متولد 20 تیرماه سال 68 است و در رشته تدوین تحصیل کرده است. خانم سالاری در نمایش هایی چون مجلس ضربت خوردن ، نام تمام مادران ، فیلم تئاتر آینه های روبرو ، لیلا و چند مسافر اثری از محمد رحمانیان حضور داشته است. سانیا سالاری در نمایش مجلس ضربت زدن به کارگردانی بهرام بیضایی یکی از سخت ترین نقش های زندگی اش را ایفا کرد و در قالب دو شخصیت نویسنده و قطام  روی سن ظاهر شد و با وجود اینکه اولین تجربه بازیگری اش بود به خوبی توانست از عهده این نقش برآید. منوچهر هادی درباره سانیا سالاری نوشته است : اولین بار در تئاتر مجلس ضربت به کارگردانی محمدرحمانیان عزیز در سالن اصلی تئاتر شهر بازی درخشانش را دیدم و مطمئن بودم با او کار خواهم کرد. بی شک در اولین و اصلی ترین نقش خود در سریال پاهای بیقرار (دلدادگان ) همه نگاه ها را معطوف خواهد کرد.

 


درد بزرگ در زندگی سانیا سالاری


سانیا سالاری سالها قبل و زمانی که کودک بوده پدرش را از دست داده است و همچنان غم از دست دادن پدرش بزرگترین درد زندگی اوست. سانیا سالاری با انتشار عکسی از مزار پدرش یاد او را زنده می کند. 

 


زندگی خصوصی سانیا سالاری


سانیا سالاری ازدواج نکرده است. او دختری است که به مد و زیبایی توجه ویژه ای دارد و عکس‌هایی که از خودش منتشر می کند شادابی او را نشان می‌دهد. 
سانیا سالاری با خانواده اش زندگی می کند و دوستان سینمایی زیادی  دارد که یکی از آنها یکتا ناصر است.

 

 
بازی در نقش ارغوان در سریال دلدادگان


ارغوان دختری است که در سریال دلدادگان اسیر افکار شیطانی مادرش است و مجری نقشه مادرش علیه جوانی به نام امیر می شود اما در ادامه این نقشه اغوان واقعا عاشق امیر می شود و بعد متوجه می شود زنی که به عنوان مادر او را دوست داشته مادر واقعی‌اش نبوده است. نقش این دختر آشفته و تنها را سانیا سالاری در سریال دلدادگان بازی کرده است. 

 

سانیان سالاری
سانیا سالاری در سریال گیسو


سانیا سالاری در ادامه همکاری‌اش با منوچهر هادی در سریال گیسو نیز نقش آفرینی کرد. او در این سریال نقش نازی دختر پیش کار را بازی می کرد که همسرش را از دست داده و دختری کوچک دارد. او پیشکار کتایون یا همان گیسو بود. 
 

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.